掃呢頁CODE去手機

2016年6月14日 星期二

張繼聰葡萄C朗:唔公平嘅人類! __,C朗,張繼聰,繼聰,基斯坦奴朗拿度,

張繼聰話C朗係一個好唔公平嘅人類!足球界盛事2016歐洲國家盃已正式展開,再次掀起一股捱眼瞓通宵睇波的熱潮!球賽現正進行得如火如荼,在香港時間周三凌晨3時,將由葡萄牙大戰冰島,意味着萬眾期待的球壇萬人迷基斯坦奴朗拿度(CristianoRonaldo,C朗)亦即將登場!花心機操肌練波代表葡萄牙出戰歐國盃、集好波、有錢、靚仔有型又多女埋身的C朗,令一眾男士非常「葡萄」,連同樣練成8塊「朱古力」的藝人 ...


張繼聰話C朗係一個好唔公平嘅人類!

足球界盛事2016歐洲國家盃已正式展開,再次掀起一股捱眼瞓通宵睇波的熱潮!球賽現正進行得如火如荼,在香港時間周三凌晨3時,將由葡萄牙大戰冰島,意味着萬眾期待的球壇萬人迷基斯坦奴朗拿度(Cristiano Ronaldo,C朗)亦即將登場!

花心機操肌練波

代表葡萄牙出戰歐國盃、集好波、有錢、靚仔有型又多女埋身的C朗,令一眾男士非常「葡萄」,連同樣練成8塊「朱古力」的藝人張繼聰都忍不住說:「C朗係一個好唔公平嘅人類!」不過阿聰私下其實非常支持C朗,過去一直有留意C朗在球賽上的表現,他表示非常佩服對方為足球所下的苦功:「佢係好專業嘅運動員,唔好睇佢有俊朗嘅外表,淨係講佢身形同佢Keep住嘅狀態,你睇得出佢花好多心機。」他更希望對方能夠帶領球隊在國際賽事上奪冠:「今次佢再代表出戰呢啲大賽,之前佢出席嘅比賽都差啲,希望佢今年除咗為球會攞多啲冠軍外,喺國際賽事上都可以攞獎,咁靚仔要圓滿啲嘛!」

陳嘉桓葡撻撐男神

除了阿聰之外,不少圈中藝人亦是C朗的擁躉,其中F Cup咪神蕊蕊雖然不太懂足球,但亦被C朗的靚仔樣所吸引,表示會約埋一班好姊妹齊齊去捧C朗場!而陳嘉桓(Rose)知道偶像即將上場大騷球技表示期待,更透露會以一套獨特的方法支持偶像:「我會print佢個樣出嚟整個面具戴住,同埋葡萄牙出名葡撻,我會買啲食材去整葡撻,可以邊睇波邊食,如果佢贏咗嘅話我會食夠一打葡撻!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!