網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月16日 星期六

0716觀龍樓奪命火警:觀龍樓火警:鄰居曾聞「信唔信我殺你全家」 __,

兩戶只有一條走廊之隔。(李國健攝)與起火單位為鄰的姓鄧鄰居稱,姓黃一家三口死者的單位住有5人,包括2男2女1小童,其中2男女為夫婦,對面單位則住有一名獨居老人。他表示,「應該係老人家收音機開得太大聲,對面就嘈佢同佢講,可能佢唔鍾意啦,大家就拗起上嚟,係積積埋埋㗎喇!」他又指,聽過他們「嘈過」兩次,兩次均好大聲,更曾有人說「信唔信我殺死你全家!」鄧事發時正外出上班,惟其女兒聞得整件事的經過並向他告知 ...


兩戶只有一條走廊之隔。(李國健攝)

與起火單位為鄰的姓鄧鄰居稱,姓黃一家三口死者的單位住有5人,包括2男2女1小童,其中2男女為夫婦,對面單位則住有一名獨居老人。他表示,「應該係老人家收音機開得太大聲,對面就嘈佢同佢講,可能佢唔鍾意啦,大家就拗起上嚟,係積積埋埋㗎喇!」他又指,聽過他們「嘈過」兩次,兩次均好大聲,更曾有人說「信唔信我殺死你全家!」

鄧事發時正外出上班,惟其女兒聞得整件事的經過並向他告知,鄧稱︰「當時1點幾,個囡未瞓,咁我唔知係咪報復啦,可能有人整定嗰啲玻璃爆炸品,聽個囡講就個老人家敲對面鐵閘嚟,咁人哋梗係開門啦,咁就掟啲嘢入去,聽到係咁啦,聽到有玻璃聲,佢(其女)睇唔但聽到,跟住就聽到隔離個女戶主嗌救命。」鄧的妻女無法即時奪門逃生,需留在家中等候救援,其後有消防員趕至登樓搜救,將2人救出單位脫險。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!