掃呢頁CODE去手機

2016年7月7日 星期四

換女甩包袱 即棄人妻裕美 賤爆黃子恆速食朱晨麗 [壹週刊 - 1374] 裕美,黃子恆,朱晨麗,M1,

黃子恆同裕美劃清界線後,轉頭就密會殼王頭寵朱晨麗。娛頭換女甩包袱 即棄人妻裕美 賤爆黃子恆速食朱晨麗人妻裕美背住老公Jason(林恩浩)同無綫小生黃子恆搞埋,驚爆婚外情!搞到人夫公開挑機,龜縮黃子恆最終出面認錯攬上身,更揚言「好想保護」裕美,但上週出席樂易玲生日派對時,卻轉晒口風,聲稱同裕美冇聯絡,暗示雙方關係到此為止。搞出大頭佛後,黃子恆全力撇甩人妻包袱,週一(七月四日)晚,本刊更撞破他約會曾在 ...


黃子恆同裕美劃清界線後,轉頭就密會殼王頭寵朱晨麗。

娛頭

換女甩包袱 即棄人妻裕美 賤爆黃子恆速食朱晨麗

人妻裕美背住老公 Jason(林恩浩)同無綫小生黃子恆搞埋,驚爆婚外情!搞到人夫公開挑機,龜縮黃子恆最終出面認錯攬上身,更揚言「好想保護」裕美,但上週出席樂易玲生日派對時,卻轉晒口風,聲稱同裕美冇聯絡,暗示雙方關係到此為止。

搞出大頭佛後,黃子恆全力撇甩人妻包袱,週一(七月四日)晚,本刊更撞破他約會曾在《味想天開》做一對的朱晨麗,同到酒店飲酒傾心事。

搞完人妻,再進階惹埋老細殼王頭寵,黃子恆好大膽!

撇隊友撐枱腳

黃子恆被爆搭上人妻裕美,並有兩人疑似情慾短訊流出後,對方老公 Jason拍片發出「最後通牒」,逼龜縮黃子恆認愛,事件鬧得滿城風雨,三敗俱傷!

人妻只宜秘玩唔啱明愛,求甩身的黃子恆,決定速撇,同裕美斬纜。不過,呢頭撲火,嗰頭又點火!今次黃子恆更在太歲頭上動土,連殼王頭寵朱晨麗都唔放過。

本週一(七月四日),黃子恆相約洪永城、唐詩詠,還有朱晨麗、何雁詩打羽毛球,打完波,他同朱晨麗就撇低其他隊友,繼續下場。

黃子恆陪埋朱晨麗返屋企換衫後,再到附近的酒店頂層餐廳撐枱腳;為免被人認出,兩人刻意戴帽,並要求餐廳侍應安排坐露天較暗位置。邊食邊飲,磨足三粒鐘,先捨得埋單走人。

約會被斷正,二人即尷尬苦笑。

發現記者後,黃子恆一度唔肯入𨋢。

離開酒店時,二人刻意分頭走。

擘大眼講大話

離開見到記者,二人即尷尬彈開。再被斷正的黃子恆,即時黑面,甚至唔肯同朱晨麗一齊入𨋢。

壹:你哋兩個約會?

朱:一齊拍劇嘛!有其他演員同我哋一齊㗎!(擘大眼講大話)

壹:(問黃子恆)因為裕美事件唔開心,所以搵朱晨麗陪?

黃:我哋一班人啱啱打完波,食飯,唔關開唔開心事!

壹:而家同裕美關係點?

黃:又問!我講咗好多次!

壹:之前你話要保護佢(裕美),而家又話冇晒聯絡,點解突然劃清界線?

黃:即係每個人嘅保護方式,我諗我唔需要向其他人交代,總之我嘅立場就係咁!

早前裕美蒲頭為新劇《心理追凶》開工時,向傳媒表示會單方面申請離婚。

「被離婚」的 Jason在網上發功叫黃子恆認愛,本週二記者就黃子恆撇裕美一事致電對方,他拒絕回應並立即掛線。

裕美爆出背住老公林恩浩暗交黃子恆後,表示婚姻早已出現問題。

上個月,朱晨麗同黃子恆齊齊飛去馬來西亞拍節目,令二人感情大增。

當日下午,黃子恆同朱晨麗先約好友何雁詩、洪永城及唐詩詠打羽毛球。

斷正各自散

壹:同朱晨麗發展……(黃子恆即迴避鏡頭)

朱:我哋係同事同埋好朋友囉!啱啱去完馬來西亞(拍大台節目《星級健康 4》),係(望住黃子恆)我哋一齊去㗎嘛!

壹:所以你兩個特別投契?

朱:(甜笑避答)素顏唔好影我……

臨走前,朱晨麗不忘向黃子恆說:「係啦,你自己走!」好事被撞破,二人惟有各自散水。

去年 10月,吳若希揸車接黃子恆到赤柱撐枱腳後,直落到碼頭吹風談心。

同黃子恆傳過緋聞的吳若希同澳門闊少 Alex Ho蜜遊泰國後,在 facebook放閃。

舊年拍劇過電

無綫鬧小生荒,令黃子恆有機會發圍,連同張振朗、吳業坤、何君誠及何廣沛被封「新五虎」力捧。去年拍攝劇集《味想天開》,黃子恆獲躍升做男二,與做情侶的朱晨麗有不少親熱戲,其時,黃子恆更曾直言二人合作過到電。

「 Hugo(黃子恆)同朱朱(朱晨麗)不知幾有火花,兩個特別好傾, Hugo仲成日會買埋嘢俾朱朱食,服侍周到。記得有場戲拍佢兩個攬住親熱,佢哋投入到大家一睇就知係假戲真做,就算係鏡頭後, Hugo同朱朱都上晒身咁,成日對望甜笑, sweet到以為佢哋嚟真!」劇組工作人員透露。

黃子恆鍾意「速食」,朱晨麗亦喜歡收奀兵,一拍即合!由人妻進階到打老細頭寵主意,黃子恆真係愈來愈「大食」!

香港小姐冠軍出身的朱晨麗,心口也是有料之人。

黃子恆在《衝上雲霄》中飾演高級副機長,開始為人熟悉。

13年朱晨麗與馬國明接連合作拍劇而傳出日久生情,馬明更多次做柴可夫接女方。

朱晨麗有老闆殼王陳國強賞識,上位冇難度。

朱晨麗出入有司機,又可以坐頭等歐遊,認真富貴。

好「食」得

一直都係無綫奀星的黃子恆,母親是玄學家,哥哥任職網球教練,雖然不是大富大貴,但黃子恆冇負擔,冇經濟壓力;入行十七年的他,出名係食家,主播、小花、人妻,全部通吃。

張文采

13年,黃子恆越區挑戰,力追名花有主的大台新聞部主播張文采,結果被當時與張文采熱戀中的羅鈞滿寸爆,指他冇品見女就追。

李佳芯

14年,黃子恆力追《 Sunday扮嘢王》拍檔李佳芯,二人被拍到西貢撐枱腳,但關係只維持半年。

吳若希

去年二人合作拍《實習天使》傳出緋聞,女方被拍到做埋柴可夫接黃子恆收工,二人孖住到赤柱撐枱腳,之後再行碼頭吹風談心,其間吳若希更做晒主動,全力放電,態度親暱。

裕美

今年六月,黃子恆被踢爆偷食人妻裕美,女方經常到黃子恆西貢寓所密會,更斷正拍拖行街買餸,之後更有情慾短訊流出,一直龜縮的黃子恆,最終蒲頭,公開承認與裕美關係。

殼王頭寵

月入唔夠兩萬的朱晨麗,曾入住月租十五萬的金鐘豪宅。

11年,朱晨麗選港姐奪冠後加入無綫,但事業一直未有突破, 13年於重頭劇《衝上雲霄 2》做大閒角的她,卻在慶功宴上被欽點坐主家席殼王陳國強旁邊,獲老細賞識,朱晨麗即升呢變頭寵!自此,由大茄變阿姐,一劇接一劇;生活水準同樣十級跳,月入只有萬五蚊的她,入住月租十五萬的金鐘豪宅,全身名牌,出入有司機接送,坐頭等遊歐洲,之後更以七百萬購入將軍澳 The Parkside。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!