掃呢頁CODE去手機

2016年7月2日 星期六

13萬公屋變溫馨城堡? __,

香港輪候公屋嘅時間漫長,等到上到樓,又要煩惱裝修點搞。其實只要肯花心思設計,即使Budget有限,想將公屋裝修成媲美私樓的自家「城堡」,並不是夢。今次屋主兩母女希望屋企洋溢夢幻城堡的童話式感覺,所以設計師Victor選擇了以白色為主調,而整個設計用了很多鏡身、古堡式的窗、或一些火爐,再加上一些不同的牆身貼,朋友來到,會發覺間屋與傳統公屋的效果明顯不同。東網電視就帶大家睇吓,點樣用10萬鬆啲將一個新 ...


香港輪候公屋嘅時間漫長,等到上到樓,又要煩惱裝修點搞。其實只要肯花心思設計,即使Budget有限,想將公屋裝修成媲美私樓的自家「城堡」,並不是夢。

今次屋主兩母女希望屋企洋溢夢幻城堡的童話式感覺,所以設計師Victor選擇了以白色為主調,而整個設計用了很多鏡身、古堡式的窗、或一些火爐,再加上一些不同的牆身貼,朋友來到,會發覺間屋與傳統公屋的效果明顯不同。

東網電視就帶大家睇吓,點樣用10萬鬆啲將一個新派嘅2、3人公屋單位,變身成溫馨嘅安樂窩?詳情請收看ontv東網電視財經新聞。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!