掃呢頁CODE去手機

2016年7月4日 星期一

抱起陀B陳敏之做宣傳 張兆輝︰差啲變大罪人! __,張兆輝,陳敏之,

抱起陀B陳敏之做宣傳張兆輝︰差啲變大罪人!5,039views│2016年07月04日阿媽教落陀B頭3個月唔可以同人講,怕BB小器,咁陳敏之當然跟足傳統,4個幾月先同大家宣佈喜訊。不過呢……同大家睇一睇番5月尾嘅時候,發生咩事先?當日敏之同張兆輝、細細粒、江美儀一齊宣傳新劇《性在有情》。輝哥抱住陳敏之出嚟好型、好MAN呀! 之後仲一手將陳敏之掉落床,輝哥仲有少少跣腳企唔隱,嗱!計下時間,敏之嗰時應 ...






  • 其他影片:>>






  • 抱起陀B陳敏之做宣傳 張兆輝︰差啲變大罪人!
  • 5,039 views│2016年07月04日
  • 阿媽教落陀B頭3個月唔可以同人講,怕BB小器,咁陳敏之當然跟足傳統,4個幾月先同大家宣佈喜訊。不過呢……同大家睇一睇番5月尾嘅時候,發生咩事先?

    當日敏之同張兆輝、細細粒、江美儀一齊宣傳新劇《性在有情》。輝哥抱住陳敏之出嚟好型、好MAN呀! 之後仲一手將陳敏之掉落床,輝哥仲有少少跣腳企唔隱,嗱! 計下時間,敏之嗰時應該有咗兩三個月左右,依家睇番都一額汗!

    張兆輝︰「其實我是不知道,因為做宣傳時候要一對對出去。佢(敏之)問我們如何出去,我就話抱她出去。」輝哥事後知道敏之有咗之後,自己都即時問番敏之︰「我問點解你唔話我知? 哇! 如果有咩事,我掉你落床,我咪一大罪人!佢就話唔怕,冇事嘅!當然冇事啦! 希望佢陀個B可以肥肥白白啦! 」

    輝哥仲爆咗陳敏之好鍾意食,依家直情攞正牌︰「 希望佢唔好咁忙碌呀! 要戒下口呀! 等個bb出嚟嘅時候,俾叔叔阿姨玩下! 」咦!咦!有人唔戒口喎! 敏之收到輝哥order未?

    旁述:UStar@Enson


    鍾意就快D Share啦!