掃呢頁CODE去手機

2016年7月23日 星期六

岑麗香:岑麗香唔介意同男友情侶檔拍廣告 __,岑麗香,

岑麗香睇嚟好似瘦得滯。無綫花旦岑麗香晚上在將軍澳某酒店出席《2016TVB最受歡迎廣告頒獎典禮》,岑麗香今年拍了護膚品、化妝品、並將會拍攝香水廣告,她說:「希望將來有機會拍fashion、時裝、有活力感覺嘅廣告。(同男友情侶檔拍廣告﹖)我就唔介意,但係佢唔係圈中人,要問吓佢肯唔肯,如果佢拍都要慢慢教佢點樣企位、點樣就啲燈光,有排學。」最強娛樂APP《東網巨星》,不時推出最新最好玩娛樂節目,除了早前 ...


岑麗香睇嚟好似瘦得滯。無綫花旦岑麗香晚上在將軍澳某酒店出席《2016TVB最受歡迎廣告頒獎典禮》,岑麗香今年拍了護膚品、化妝品、並將會拍攝香水廣告,她說:「希望將來有機會拍fashion、時裝、有活力感覺嘅廣告。(同男友情侶檔拍廣告﹖)我就唔介意,但係佢唔係圈中人,要問吓佢肯唔肯,如果佢拍都要慢慢教佢點樣企位、點樣就啲燈光,有排學。」
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!