掃呢頁CODE去手機

2016年7月23日 星期六

(大踢爆)嬲林作放料又溝女,麥明詩默認兩年情玩完!!她透過WhatsApp回應……十優港姐果然識得掌握語言技巧。 __,麥明詩,WhatsApp,林作,港姐,

  港姐麥明詩(Louisa)的大狀律師男友林作,早前趁女友拍無線新劇《賭城群英會》期間,偷會舊校友索女Victoria(余穎洋),致戀情告急。雖然事後林作出冧招,食法國菜撐檯腳箍煲,仲公開發表:「我愛麥明詩」宣言!但據悉「作詩戀」凍過水,Louisa除公開講過「勉強無幸福」,亦向閨密哭訴,嬲林作放料又溝女,兩年情正式玩完。本報記者就分手事向麥明詩求證時,她透過WhatsApp回應:「分咗無話唔可 ...


  港姐麥明詩(Louisa)的大狀律師男友林作,早前趁女友拍無線新劇《賭城群英會》期間,偷會舊校友索女Victoria(余穎洋),致戀情告急。雖然事後林作出冧招,食法國菜撐檯腳箍煲,仲公開發表:「我愛麥明詩」宣言!但據悉「作詩戀」凍過水,Louisa除公開講過「勉強無幸福」,亦向閨密哭訴,嬲林作放料又溝女,兩年情正式玩完。本報記者就分手事向麥明詩求證時,她透過WhatsApp回應:「分咗無話唔可以喺番埋,就算死話一齊又無話一定可以無事!」十優港姐果然識得掌握語言技巧。

雖然有指「作詩戀」現正係「冷靜期」,但據麥明詩身邊人爆料,自從6月17日Louisa含淚同林作食完「攤牌」餐後就冇見過面,其後僅以短訊聯絡,女方死心飛甩男友,甚至私下同朋友哭訴「分訊」,透露介意男友多女埋身外,最不滿自己經常被對方利用放料給傳媒做新聞,她卻蒙在鼓裏,敢怒而不敢言。

  本報日前以短訊問她分手一事,她坦言已習慣回復單身,仲表示:「分咗無話唔可以喺番埋,就算死話一齊又無話一定可以無事!我係咁諗。o依家我哋係無見面。(係咪嬲佢『抄牌』?) 唔係抄牌喇,嗰個女仔佢哋以前有啲嘢。(嬲佢翻撻?) 一來啦。」

  問到不滿被林作利用做新聞的說法?她卻避而不談,只淡然說:「始終兩個人嘅嘢周圍講唔係咁好。」言下之意,係咪怪林作周圍張揚戀情呢?!


來源 source: http://ww.circle01.com
鍾意就快D Share啦!