掃呢頁CODE去手機

2016年7月23日 星期六

上張曦雯屋企蜜會 徐肇平死撐冇拍拖 __,張曦雯,徐肇平,

夾咗口供先好喎!現年26歲的前華姐冠軍張曦雯(Kelly)由美國回港發展,入行短短數年的她雖然緋聞不多,但曾與胡杏兒老公PhilipLee(李乘德)傳出戀情,有指二人拍拖數月已極速分手,及後Kelly即戀上合作主持明珠台節目《港生活.港享受》,同是鬼聲鬼氣由加拿大回港的黃淑儀兒子徐肇平,二人相戀至今感情穩定,更不時雙雙出席友人間的聚會。香閨過夜據悉,Kelly及徐肇平拍拖以來愛得甜蜜,已到達見家長 ...


夾咗口供先好喎!

現年26歲的前華姐冠軍張曦雯(Kelly)由美國回港發展,入行短短數年的她雖然緋聞不多,但曾與胡杏兒老公Philip Lee(李乘德)傳出戀情,有指二人拍拖數月已極速分手,及後Kelly即戀上合作主持明珠台節目《港生活.港享受》,同是鬼聲鬼氣由加拿大回港的黃淑儀兒子徐肇平,二人相戀至今感情穩定,更不時雙雙出席友人間的聚會。

香閨過夜

據悉,Kelly及徐肇平拍拖以來愛得甜蜜,已到達見家長的地步,戀得難捨難離的二人,日前雙雙應邀出席於中環舉行的活動後,前後腳返回女方位於北角的寓所二人世界。當晚大約九時許,Kelly於活動結束後,便步往附近的路邊等車,其間見她頻頻講電話,似乎是與男友電話傳情,上車後她直駛返回北角的寓所。梳洗過後她又匆匆離家,並往會合男友,已換上一身簡約打扮,穿上牛仔褲及背心大晒麒麟臂的徐肇平,及後與女友往附近購買了大袋外賣,便急趕返回香閨撐枱腳溫馨,步入香閨時二人表現鬼祟,徐肇平四處張望一輪,才跟隨以長髮遮面的Kelly步入大廈,及至深宵仍未見他離開。

戴罩買餸

而向來深閨的Kelly,對男友亦照顧有加,事隔數天她於下午五時許離家,並前往附近的超市掃貨,戴上口罩的她狀甚避忌,急急購下了不少生果及餸菜後,便即時返家等男友回來齊齊煮飯仔。另一天有工作在身的Kelly,乘的士前往了中環拍攝,見她工作後又極速急趕回家慰男友。

自稱單身

對於被踢爆夜訪女友香閨一事,徐肇平接受訪問時卻極為驚青,死撐的他還不敢認愛,並謂:「我冇上過佢屋企呀!我幾個星期冇見過佢喇,呢排忙到所有朋友都見唔到。(忙咩?)之前喺美國拍完微電影返嚟,依家又要錄VO,又要補Shot。」否認與女方拍拖的他又指自己仍然是單身:「佢(指Kelly)唔識做朋友啦,咁都唔介紹啲女仔畀我。」

口供唔夾

反觀張曦雯與男友口供卻不夾,她承認當晚活動後徐肇平有上香閨作客,但卻連番解釋說:「佢有上嚟呀,思貝都有,思貝仲有我屋企鎖匙添,所以嗰晚係思貝上咗我屋企先,之後到我返屋企,肇平再上嚟。然後其他人都開始上嚟,都差唔多有成十個人。(佢着成咁係打算過夜?)冇呀,佢不嬲都係咁Hea,成日着背心。」提及與對方拍拖一事時,Kelly則突然表現避忌,更笑指:「我另有對象,我話我冇Dating啲人都覺得怪(唔認徐肇平?)佢一定冇份!(你咁講佢會傷心!)佢唔會啦,佢大把女性朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!