掃呢頁CODE去手機

2016年7月11日 星期一

姪兒楊灌澤選港男 程可為潑冷水 __,楊灌澤,程可為,

程可為姪兒楊灌澤選港男,程可為大潑冷水話:「佢邊度得吖,咁多對手,唔可以期望太高。」藝人程可為姪兒楊灌澤(Christian)遠從多倫多返港參加《2016香港先生選舉》,並於複試中出現而成為焦點。兩姑姪趁假日茶聚,身為姑媽的程可為接受《東網》訪問卻稱對姪兒當選信心不大:「我其實唔係好贊成佢參加,佢邊度得吖,咁多對手,唔可以期望太高,個姪咁細個咪當見識吓攞經驗,不過佢跳舞又真係幾叻,攞過好多獎!」在 ...


程可為姪兒楊灌澤選港男,程可為大潑冷水話:「佢邊度得吖,咁多對手,唔可以期望太高。」

藝人程可為姪兒楊灌澤(Christian)遠從多倫多返港參加《2016香港先生選舉》,並於複試中出現而成為焦點。兩姑姪趁假日茶聚,身為姑媽的程可為接受《東網》訪問卻稱對姪兒當選信心不大:「我其實唔係好贊成佢參加,佢邊度得吖,咁多對手,唔可以期望太高,個姪咁細個咪當見識吓攞經驗,不過佢跳舞又真係幾叻,攞過好多獎!」在多倫多參選《型男家族》而贏得亞軍的Christian,表示今次自費來港參選主要想磨練自己。

程可為透露姪兒自知有不少參選者實力強勁,她更認為王浩信弟弟王瑋彤是高大靚仔型,不過有運動底子的Christian亦不輸蝕,目前正積極備戰跳舞表演,希望在才藝方面取分。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!