掃呢頁CODE去手機

2016年7月11日 星期一

王麗嘉學打高球 深得「敗家」真傳 __,王麗嘉,

王麗嘉(右)與王曼喜支持父親想做就去做。
王麗嘉學打高球深得「敗家」真傳王敏德與馬詩慧的二女王麗嘉(Irisa)對於爸爸豪花三百萬來追逐機師的夢,笑言他很「敗家」,但非常同意他堅持做自己喜歡的事:「鍾意就應該去做,錢係佢自己嘅,想點用就點用。(爹哋有冇其他花錢嗜好?)佢有好多嗜好,佢唔係好識慳錢,但係對我哋屋企人,我哋想要咩都會畀我哋,好錫我哋。」王麗嘉(右)與王曼喜支持父親想做就去做。Irisa又自爆自己也有一樣「敗家」喜好:「因為我有 ...


王麗嘉學打高球 深得「敗家」真傳

王敏德與馬詩慧的二女王麗嘉(Irisa)對於爸爸豪花三百萬來追逐機師的夢,笑言他很「敗家」,但非常同意他堅持做自己喜歡的事:「鍾意就應該去做,錢係佢自己嘅,想點用就點用。(爹哋有冇其他花錢嗜好?)佢有好多嗜好,佢唔係好識慳錢,但係對我哋屋企人,我哋想要咩都會畀我哋,好錫我哋。」

Irisa又自爆自己也有一樣「敗家」喜好:「因為我有打Golf(高爾夫球),之前去讀Golf學校都使咗好多錢,一年學費要六萬美金,學咗三年。(考埋牌?)學識咗打,但冇考牌,之前有喺美國參加過比賽。」

王麗嘉深得父親「敗家」真傳,豪擲過百萬學高爾夫球。
  • 王麗嘉深得父親「敗家」真傳,豪擲過百萬學高爾夫球。

鍾意就快D Share啦!