掃呢頁CODE去手機

2016年7月29日 星期五

糖尿手震潔癖 大劉信託受益人不斷加仔女名 __,大劉,劉鑾雄,

糖尿手震潔癖大劉信託受益人不斷加仔女名59,330views│2016年07月28日大劉俾人影到暴瘦坐輪椅,身體狀況令人擔心,他一向有糖尿病。佢身邊人向壹仔爆料,早年大劉偏愛濃味食物,近年突然轉為很淡。「真係好淡好淡,無論粥、湯,都要無味。」原來大劉現時去富豪飯堂如皇朝會、福臨門或半島,都不是叫鮑參翅肚,而是清茶淡飯,「例如煲湯,一般煲8個鐘,廚師要早啲拎起俾佢飲,免得太濃味,大劉成日同人呻,好淡 ...




  • 其他影片:>>






  • 糖尿手震潔癖 大劉信託受益人不斷加仔女名
  • 59,330 views│2016年07月28日
  • 大劉俾人影到暴瘦坐輪椅,身體狀況令人擔心,他一向有糖尿病。佢身邊人向壹仔爆料,早年大劉偏愛濃味食物,近年突然轉為很淡。「真係好淡好淡,無論粥、湯,都要無味。」原來大劉現時去富豪飯堂如皇朝會、福臨門或半島,都不是叫鮑參翅肚,而是清茶淡飯,「例如煲湯,一般煲8個鐘,廚師要早啲拎起俾佢飲,免得太濃味,大劉成日同人呻,好淡。」壹仔記者同佢去福臨門食飯,已見他經常手震,而經常換杯碟的習慣依舊。

    大劉於2014年3月,因澳門御海 南灣官司判決而辭任所有於華置(127)的職位。而華置股份,以大劉創立的信託公司Alto Trust名義持有,長子劉鳴煒為其中一名信託受益人。除他以外,家族信託基金成員亦包括呂麗君女兒劉秀盈及兒子Lau Chi Fung,以及2014年3月,於澳門法院判大劉貪污罪成當日,增添的甘比女兒劉秀樺及一名叫Lau Chung Hok的名字,疑似就是Joseph Junior。

    早前「巴拿馬文件」披露,大劉於2013年6月28日重組持股結構,將華置近75%股權由GZ Trust Corporation持有的BVI公司Solar Bright,先轉入他名下,同日再轉入新的信託公司Alto Trust。他利用BVI公司持股,避交4000萬元買賣印花稅。

    劉鳴煒有三名子女,包括七歲的龍鳳胎和兩歲多的女兒,但未見在信託名單內。

    撰文:財經組

    鍾意就快D Share啦!