掃呢頁CODE去手機

2016年7月29日 星期五

Hot Talk:【球壇悲歌】踢波難搵食!美斯殺手轉行打機 __,美斯,

有得揀,邊個唔想做美斯吖!衰在球壇就只有一個美斯,就算你贏過美斯,都唔代表你可以好似佢一樣咁搵到錢,又或者係搵到食嘛!今年年初喺世界足球先生頒獎禮上,力壓美斯贏咗個普斯卡斯獎(最佳入球獎)嘅巴西前鋒利拿,人人以為佢攞獎之後就可以平步青雲上位,但世事又點會一帆風順先?話說利拿之後搵到間巴乙球會維拉諾瓦落班,但踢咗9場都入唔到一球,加上傷患纏身,早排仲搞到畀人哋解約踢走添!踢波難搵食,可以點算?利拿就 ...


有得揀,邊個唔想做美斯吖!衰在球壇就只有一個美斯,就算你贏過美斯,都唔代表你可以好似佢一樣咁搵到錢,又或者係搵到食嘛!今年年初喺世界足球先生頒獎禮上,力壓美斯贏咗個普斯卡斯獎(最佳入球獎)嘅巴西前鋒利拿,人人以為佢攞獎之後就可以平步青雲上位,但世事又點會一帆風順先?

話說利拿之後搵到間巴乙球會維拉諾瓦落班,但踢咗9場都入唔到一球,加上傷患纏身,早排仲搞到畀人哋解約踢走添!踢波難搵食,可以點算?利拿就決定放棄夢想,唔做波神做機神,係打遊戲機個機神,真係估佢唔到喎!

利拿尋日就喺巴西嘅阿萊格里港公布佢以27歲之齡,正式退役!至於佢未來新動向,原來呢位入球聖手除咗踢波有料,其實打機仲堅。事實上,佢喺年初個頒獎禮之後,就曾經同2015《FIFA》系列大賽世界冠軍阿舒利交過手,仲要大勝6比1,真係勁到冇朋友呀!利拿家陣已經搵到商家合作,將會推出自己嘅youtube頻道教打機,同做個職業《FIFA》選手,估唔到踢波出唔到頭,打機都可以殺出新血路,問你服未呀?嗱,我哋仲有片畀大家睇番佢年初個得獎入球片段,就知佢幾堅,不過,以後想睇佢踢波,就唯有上網睇佢打機去和波喇!

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!