掃呢頁CODE去手機

2016年7月27日 星期三

中國體壇:【有片】正過如花!劉翔變身美少女戰士 __,劉翔,美少女戰士,

劉翔喺真人騷節目扮月野兔。(互聯網圖片)中國欄王劉翔退役後,除咗掛住拍拖,仲開始參加真人騷節目搵錢,但網友發現,劉翔喺《極速前進》嘅節目預告中,竟然Cosplay美少女戰士主角月野免,如花咁嘅款,騎呢程度可以直接參加周星馳電影演出,甚至有網民話,劉翔「好歹曾經也是國民偶像」,估唔到佢淪落到咁嘅地步,不過劉翔到底為乜搞成咁,就要個節目出街至知啦!網民留言:SteveWong:「他一直在玩命。」Won ...


劉翔喺真人騷節目扮月野兔。(互聯網圖片)中國欄王劉翔退役後,除咗掛住拍拖,仲開始參加真人騷節目搵錢,但網友發現,劉翔喺《極速前進》嘅節目預告中,竟然Cosplay美少女戰士主角月野免,如花咁嘅款,騎呢程度可以直接參加周星馳電影演出,甚至有網民話,劉翔「好歹曾經也是國民偶像」,估唔到佢淪落到咁嘅地步,不過劉翔到底為乜搞成咁,就要個節目出街至知網民留言:SteveWong:「他一直在玩命。」Won ...


劉翔喺真人騷節目扮月野兔。(互聯網圖片)

中國欄王劉翔退役後,除咗掛住拍拖,仲開始參加真人騷節目搵錢,但網友發現,劉翔喺《極速前進》嘅節目預告中,竟然Cosplay美少女戰士主角月野免,如花咁嘅款,騎呢程度可以直接參加周星馳電影演出,甚至有網民話,劉翔「好歹曾經也是國民偶像」,估唔到佢淪落到咁嘅地步,不過劉翔到底為乜搞成咁,就要個節目出街至知

網民留言:

Steve Wong:「他一直在玩命。」

Wong JoJo: 「扮日本卡通人物即係唔愛國快D拍片道歉!」

Irene Yim:「那有那麼高大的月野兔?如果劉翔cosplay的是木野真琴(木星)都還有說服力。恐怕那次「玩命」之後就回不了頭了」

Annabell Lo:「我直頭想代表整個銀河系消滅佢⋯⋯」

Li Shuk Yee:「嘩~~~嚇到個心離一離!」

Carmen Lei:「咁重口味!」

Edward Lee:「跨欄勁又點,咪又係喺人民幣前跪低。」

Sze Sze Li:「至少搞好個假髮先」

Ibery Wong:「佢受刺激過度痴咗線?」

Wai Pik Chan:「188cm高巨兔?哈哈。」

Maggie Law:「過程開心就好。」

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻!

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!