掃呢頁CODE去手機

2016年7月25日 星期一

電玩:有片試輸!《Pokémon GO》道場有幾恐怖? __,Pokémon GO,

有片試輸!《PokémonGO》道場有幾恐怖?小編抱住求真精神,全日打正旗號玩《PokémonGO》,已極速升到等級5,解鎖道場系統喇!其實等級5容許玩家「有資格」進入道場挑機,但唔等於能夠在道場打遍天下無敵手。小編為滿足大家好奇心,專登以卵擊石,以攻擊力110的豪力Machop,直接挑戰守衞道場,戰鬥力高達1,120的水伊貝!果然埋身對戰未出招即被對手連出2擊秒殺,連波皮都掂唔到咁就敗陣,豪力被 ...


有片試輸!《Pokémon GO》道場有幾恐怖?

小編抱住求真精神,全日打正旗號玩《Pokémon GO》,已極速升到等級5,解鎖道場系統喇!

其實等級5容許玩家「有資格」進入道場挑機,但唔等於能夠在道場打遍天下無敵手。小編為滿足大家好奇心,專登以卵擊石,以攻擊力110的豪力Machop,直接挑戰守衞道場,戰鬥力高達1,120的水伊貝!果然埋身對戰未出招即被對手連出2擊秒殺,連波皮都掂唔到咁就敗陣,豪力被扣剩最後一滴HP!

所以小編奉勸大家,等級5之後最好做甚麼?最好繼續捕捉小精靈,努力升級吧!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!