掃呢頁CODE去手機

2016年7月25日 星期一

阿Sa應網友要求 晒比堅尼正面照 __,阿Sa,蔡卓妍,

索到爆!今日熱辣辣,蔡卓妍(阿Sa)就出海同陽光玩遊戲,佢仲喺ig晒比堅尼嘅背影相,引死一班網民,仲跪求話要正面相添!唔知阿Sa係咪聽到粉絲嘅訴求,佢即刻喺微博晒出正面照,佢上載大量靚相留言:「我最喜歡夏天的其中一個原因就是可以跟陽光️和大海玩遊戲,幸好我有一班跟我有一樣愛好和一樣瘋的朋友!」佢仲爆啲靚相係邊個操刀影嘅,原來個攝影師就係關智斌呀,阿Sa仲話要畀佢100000個讚呀!睇番啲相,阿Sa ...


索到爆!

今日熱辣辣,蔡卓妍(阿Sa)就出海同陽光玩遊戲,佢仲喺ig晒比堅尼嘅背影相,引死一班網民,仲跪求話要正面相添!

唔知阿Sa係咪聽到粉絲嘅訴求,佢即刻喺微博晒出正面照,佢上載大量靚相留言:「我最喜歡夏天的其中一個原因就是可以跟陽光️和大海玩遊戲,幸好我有一班跟我有一樣愛好和一樣瘋的朋友!」佢仲爆啲靚相係邊個操刀影嘅,原來個攝影師就係關智斌呀,阿Sa仲話要畀佢100000個讚呀!

睇番啲相,阿Sa依家33歲,但佢個身形依然咁fit,要長腿有長腿,要玉背有玉背,要靚股有靚股,要事業線有事業線,要咩有咩呀,索到冇朋友!之前,鍾欣潼(阿嬌)去咗做陳妍希姊妹團,網友一致封佢為「最索姊妹」,依家睇番阿Sa啲泳裝相,真係唔會比阿嬌差囉!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!