網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月21日 星期日

【男友心淡】建築師多次求婚遭拒 49歲周海媚挽救戀情無效 __,周海媚,

曾經為細7年嘅建築師男友而北上發展嘅周海媚(海味),日前喺台灣出席活動,自爆同男友分咗手,事後佢嘅經理人回覆《蘋果》只係話相信大家都係成年人,一定係經過思量,做最好嘅決定。(新聞連結:http://bit.ly/2bJefru)今日有周刊報道,講到呢段10幾年嘅感情完結,海味話其實喺舊年已分咗手,大家嘅感情慢慢轉淡,曾經有試過挽救,不過唔成功,所以最後和平分手。海味仲話曾有人影過疑似係男友嘅相片, ...




其他影片:>>






曾經為細7年嘅建築師男友而北上發展嘅周海媚(海味),日前喺台灣出席活動,自爆同男友分咗手,事後佢嘅經理人回覆《蘋果》只係話相信大家都係成年人,一定係經過思量,做最好嘅決定。(新聞連結: http://bit.ly/2bJefru )今日有周刊報道,講到呢段10幾年嘅感情完結,海味話其實喺舊年已分咗手,大家嘅感情慢慢轉淡,曾經有試過挽救,不過唔成功,所以最後和平分手。海味仲話曾有人影過疑似係男友嘅相片,查實只係一個美麗嘅誤會:「我哋拍拖好少影相,分咗手之後都剷走晒啲相,我唔想因為自己而影響佢嘅生活,嗰個疑似男友係一個做製作人嘅朋友。」回復單身後嘅心情,海味話冇情傷,亦都冇時間唔開心:「其實喺呢段時間,男友都有求過婚,佢亦都想我退出娛樂圈,不過我唔鍾意做家庭主婦,嗰陣大家都有傾過,最後係我唔想結婚。」佢仲話好感激屋企人從來都冇俾任何壓力,好多事喺佢角度去諗,只要佢開心就可以。至於追求者方面,海味話:「冇呀,我覺得結唔結婚都冇乜所謂,隨緣喇!」

海味結束同建築師男友嘅戀情後,專心工作。圖中小鮮肉唔係男友,只係拍劇對手。 當初海味去北京發展, 家人百分百支持同信任。
去年已回復單身嘅海味,早已收拾心情積極工作。 海味日前喺台灣活動自爆分手。 海味自言從來冇在意自己嘅年紀,亦唔會同自己講「今日又老咗喇」咁。心態keep住年輕,麥當當肯德基照食。
建築男友多次求婚,但海味每次都令對方失望。

鍾意就快D Share啦!