掃呢頁CODE去手機

2016年8月5日 星期五

個人資料被外洩 湯寶如嬲爆:法律追究 __,湯寶如,

湯寶如呢次真係佛都有火。歌手湯寶如(湯記)擔任內地產品代言人,本來「賺人仔」是開心事,但湯記卻在微博打出四個大字「法律追究」,並留言說:「太過份了。這是私人交易,怎可以把這相片和文件放在微信和微博,亦可能再有放上其他平台上,一切以法律追究。」並上載一張自己手持「授權書」的照片,而當中的回郷證號碼,已被湯記事後「加工塗黑」。望和平處理事件《東網》就事件聯絡湯記,她表示:「其實我影呢張授權書係畀嗰個廣 ...


湯寶如呢次真係佛都有火。

歌手湯寶如(湯記)擔任內地產品代言人,本來「賺人仔」是開心事,但湯記卻在微博打出四個大字「法律追究」,並留言說:「太過份了。這是私人交易,怎可以把這相片和文件放在微信和微博,亦可能再有放上其他平台上,一切以法律追究。」並上載一張自己手持「授權書」的照片,而當中的回郷證號碼,已被湯記事後「加工塗黑」。

望和平處理事件

《東網》就事件聯絡湯記,她表示:「其實我影呢張授權書係畀嗰個廣告商嘅,唔知點解會喺網上出現,仲要回鄉證號碼都冇遮,呢啲係私隱嚟,所以點都好,我都要求佢哋道歉。(廣告商有冇同你交代?)佢哋話會書面向我道歉,都有交代。(因為知道你要法律追究?)因為證件資料有可能畀人盜用,會好大件事,咁大家都想和平處理,唔想有損失嘅。(可會影響與該商品合作?)又唔會,因為同佢哋都合作過,之前冇發生過啲咁嘅事。(如有任何損失要求佢哋負責?)梗係要,如果畀人盜用咗資料都會向佢哋追究。」

據湯記所知,有關方面已下令將相片刪除,但經今次事件後,湯記表示為保障自己,以後若要事前提供個人資料,會附設聲明及條款,以免個人資料在不知情情況下,出現於網上平台。

其實藝人的個人資料在內地「被曝光」可謂屢見不鮮,過去韓星李敏鎬、內地藝人范冰冰、高圓圓等的證件相都曾流出過,而最令人印象深刻的,是韓國Oppa宋仲基在內地過海關時,遭瘋狂拍下護照相,雖然相關個人資料有「打格」,但行為已嚴重侵犯私隱。而今次湯記的回郷證號碼遭「冇格仔」完全公開,難怪湯記「火都嚟」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!