掃呢頁CODE去手機

2016年8月30日 星期二

佘詩曼:佘詩曼公開拍拖相 「情人」真面目曝光 __,佘詩曼,

親戚?契仔?定真.情人?「黃金盛女」佘詩曼(阿佘)現時未帶拍拖對象,大家都好期待佢搵到真命天子,點知佢竟然喺微博自爆新戀情,上載一張同神秘情人嘅合照,見素顏上陣嘅佢,仲同「小情人」拍住拖食嘢,個樣仲好鬼sweet,她留言:「暑假快將結束,爭取時間拍拖仔我的小情人!」不過細望之下,呢位「小情人」應該係個年青人,有唔少網友都紛紛留言,齊齊猜猜「小情人」是誰,有人話「小情人」可能係阿佘嘅親戚,又或者係契 ...


親戚?契仔?定真.情人?

「黃金盛女」佘詩曼(阿佘)現時未帶拍拖對象,大家都好期待佢搵到真命天子,點知佢竟然喺微博自爆新戀情,上載一張同神秘情人嘅合照,見素顏上陣嘅佢,仲同「小情人」拍住拖食嘢,個樣仲好鬼sweet,她留言:「暑假快將結束,爭取時間拍拖仔 我的小情人!」不過細望之下,呢位「小情人」應該係個年青人,有唔少網友都紛紛留言,齊齊猜猜「小情人」是誰,有人話「小情人」可能係阿佘嘅親戚,又或者係契仔都唔定!

《東網》即刻問問阿佘呢位「小情人」係邊個?阿佘就話:「呢個我阿哥個仔嚟架,係我侄仔嚟!」講到侄仔咁靚仔,想唔想佢入娛圈?阿佘話:「佢中二架咋!我哋一齊住,趁住佢放假,帶佢出嚟食好嘢,我好錫佢架!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!