掃呢頁CODE去手機

2016年8月30日 星期二

麥明詩仲未驗寨卡 何浩文等住被傳染 __,何浩文,麥明詩,寨卡,

嘩!何浩文講啲咁嘅嘢呀!「十優港姐」麥明詩(Louisa)未卸任,已經踩埋電影界,接拍電影《失戀日》,對手「咁橋」又係緋聞男友何浩文,真係好鬼有緣!Louisa亦好老實話,已經有心理準備再傳緋聞,亦唔會擔心「男友」林作會嬲!啱啱喺巴西返嚟香港嘅Louisa,因為實在太忙仲未時間就寨卡問題驗身,但佢嘅拍檔何浩文就「Nevermind」,仲隔空出冧招:「我期待畀佢傳染,都係一種經歷!」隔空送「糖水」, ...




其他影片:>>






嘩!何浩文講啲咁嘅嘢呀!

「十優港姐」麥明詩(Louisa)未卸任,已經踩埋電影界,接拍電影《失戀日》,對手「咁橋」又係緋聞男友何浩文,真係好鬼有緣!Louisa亦好老實話,已經有心理準備再傳緋聞,亦唔會擔心「男友」林作會嬲!啱啱喺巴西返嚟香港嘅Louisa,因為實在太忙仲未時間就寨卡問題驗身,但佢嘅拍檔何浩文就「Never mind」,仲隔空出冧招:「我期待畀佢傳染,都係一種經歷!」隔空送「糖水」,相當冤氣!

又孖何浩文合作

麥明詩自當選後,事業發展順暢,好快已經被安排拍王晶重頭劇《賭城群英會》,啱啱去完巴西主持完奧運之後,又去開電影,接演葉念琛電影《失戀日》,而今次Louisa嘅拍檔,又係何浩文!兩人之前拍劇經已傳緋聞,依家麥明詩「第一次」拍電影又係畀咗何浩文,真係不可不信緣!

對於再同何浩文合作,Louisa原來已經有心理準備同對方再傳緋聞,佢話:「都有心理準備,其實劇集上嘅時候,都應該會再傳,冇所謂啦,咪當宣傳。」至於會否擔心「男友」林作唔開心?佢話:「唔會,呢個係工作,我亦冇特別同佢講,只係普通傾偈時講過吓。(有冇得佢批准?)唔需要,反而要經理人批准。」問佢有冇咀戲,Louisa都話未知道,一切等導演安排。

叫林作開戲畀麥明詩

另邊廂,何浩文亦一樣唔怕同Louisa傳緋聞:「冇所謂,大家開心吓啫!」啱啱喺巴西返港嘅Louisa,因為太忙,仲未有時間就寨卡問題去驗身,但何浩文一啲都唔介意,仲向女方投放「愛的閃彈」,指自己好想畀麥明詩傳染,還說:「我好期待佢傳染我,因為我本身畏高,除咗企喺高嘅地方之外,乜都想試吓,令自己人生閱歷豐富啲。」連病都唔介意被對方傳染,真係勁冤氣!問佢擔唔擔心今次又同Louisa合作,會令林作呷醋?何浩文話:「如果合作拍戲都驚有事,咁咪叫佢開套戲畀女朋友拍囉!」

激盪街頭

至於葉念琛繼去年《紀念日》後,今年再拍愛情電影《失戀日》,女主角除咗Louisa,仲有佢嘅愛將鄧麗欣,鄧麗欣繼續演「阿寶」。而電影日前就經已秘密開工,但頭先就好多人都知道佢哋去咗荔枝角拍戲,同何浩文合作無間嘅Louisa,演出相當自然,亦同何浩文更默契十足,喺街上手拖手,真係好似拍緊拖一樣,咁好戲當然拍得相當順利。而因為Louisa嘅T恤相當貼身,令佢豐滿上圍表露無遺,急步行嘅時候,頗為跌盪,相當有搶鏡!

而Louisa同何浩文除咗戲內sweet拍拖之外,戲外亦好好傾,未埋位時常站在一角說說笑笑,感情「蜜蜜」醞釀中!現場所見,鄧麗欣暫未開工,佢嘅舊愛方力申會唔會演出都仲未有定案。而頭先開工嘅仲有鮑起靜、孫慧雪同石修,佢哋都係拍一啲文戲。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!