掃呢頁CODE去手機

2016年8月30日 星期二

胡㻗同爸爸胡越山唔熟:一兩年先見一次 __,胡㻗,

胡㻗話佢同佢爸爸胡越山(紅圈)唔太熟,可能一兩年先見一次面喎。《2016香港先生選舉》5號胡㻗被爆爸爸原來是前無綫力棒小生胡越山,自少跟隨母親長大的胡㻗講到被起底?他說:「OK,冇乜感覺,大家都少見,可能一兩年先見一次。(被起底後有冇聯絡?)佢有打畀我,關心我參選點樣。(有冇教路?)佢叫我做好自己,同埋佢話佢以前都有啲脾氣,叫我唔好學佢。(爸爸近況點?)好似開按摩店,自己都未去睇過。(會唔會邀請爸 ...




其他影片:>>






胡㻗話佢同佢爸爸胡越山(紅圈)唔太熟,可能一兩年先見一次面喎。

《2016香港先生選舉》5號胡㻗被爆爸爸原來是前無綫力棒小生胡越山,自少跟隨母親長大的胡㻗講到被起底?他說:「OK,冇乜感覺,大家都少見,可能一兩年先見一次。(被起底後有冇聯絡?)佢有打畀我,關心我參選點樣。(有冇教路?)佢叫我做好自己,同埋佢話佢以前都有啲脾氣,叫我唔好學佢。(爸爸近況點?)好似開按摩店,自己都未去睇過。(會唔會邀請爸爸嚟睇決賽?)如果佢有時間都會叫佢。(媽媽知道爸爸被起底有乜反應?)佢都冇乜所謂。(驚唔驚畀人話你有爸爸同哥哥羅天宇後台?)唔驚,無論有冇後台,如果做得唔好都冇用,最緊要觀眾認識我。」胡㻗又指近期忙於練打鼓,希望在決賽表演挑戰自己。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!