掃呢頁CODE去手機

2016年8月21日 星期日

旺角茶記國產機械人侍應 送餐到面前客人自己攞 __,

創科局成立大半年,市民未見到有何建樹,反而民間致力以不同途徑將科技融入生活。位於旺角砵蘭街的金旺餐廳,上周斥近6位數字引入兩台機械人侍應,負責知客及送餐工作。老闆指機械人雖未如預期般可取代人手,但意外地成綽頭,幾日間生意急增一成半,會繼續與機械人公司合作改良功能。機械人侍應身高與一般成年人相約,其中知客機械人設有螢幕顯示餐牌,會讀出餐牌內容並打招呼;送餐機械人有托盤,會沿地上的定位點移動到指定座位 ...




其他影片:>>






創科局成立大半年,市民未見到有何建樹,反而民間致力以不同途徑將科技融入生活。位於旺角砵蘭街的金旺餐廳,上周斥近6位數字引入兩台機械人侍應,負責知客及送餐工作。老闆指機械人雖未如預期般可取代人手,但意外地成綽頭,幾日間生意急增一成半,會繼續與機械人公司合作改良功能。機械人侍應身高與一般成年人相約,其中知客機械人設有螢幕顯示餐牌,會讀出餐牌內容並打招呼;送餐機械人有托盤,會沿地上的定位點移動到指定座位,遇到障礙物會發聲要求讓路。金旺餐廳老闆陳志明表示,自己於內地餐廳發現有機械人侍應,「但香港未見過有」,於是決定引進香港,打算節省部份人手開支。但在實際應用時,只有知客機械人符合預期,「要揾個人日曬雨淋企門口好難」,但送餐機械人卻有不少限制,「佢唔能夠落單,轉彎唔穩唔能夠送熱飲,到咗客人亦都要自己去拎」。雖然功能強差人意,但陳老闆稱有意外收穫,「呢邊平時唔算好多人,但呢兩日多咗客為個機械人過嚟,生意好咗10至15%」。食客周先生指機械人送餐夠新奇,另一食客羅女士更雀躍與機械人合照,「不過唔係好有用,同埋香港地方太細會阻住」。陳老闆說,今次添置兩台機械人共花近6位數字,而對方亦有意開拓本地市場,故特別派員到港改良。他透露將會改用較矮的機械人提高穩定性,亦會研究加入輕觸式屏幕作落單之用。

何家達攝 何家達攝 何家達攝
何家達攝 何家達攝 金旺餐廳老闆陳志明指機械人雖未如預期般可取代人手,但意外地成綽頭,幾日間生意急增一成半。 (何家達攝)

鍾意就快D Share啦!