掃呢頁CODE去手機

2016年8月9日 星期二

名人:李嘉欣低胸晒線益網民 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

李嘉欣低胸晒事業線,認真吸睛。炎炎夏日最好當然係出海啦,今日已經有唔少藝人趁住好天氣出海,仲喺社交網站洗版!就連大美人李嘉欣都喺微博上載坐遊艇嘅自拍照,留言話:「對陽光又愛又恨的M。」通常女性對太陽都係好矛盾,又想同陽光玩遊戲,但又唔想曬黑,唔知係咪因為咁,嘉欣冇好似其他藝人咁着三點式泳裝留倩影,但係佢都有以低胸裙上陣大晒事業線,向網民派冰淇淋消暑! ...


李嘉欣低胸晒事業線,認真吸睛。

炎炎夏日最好當然係出海啦,今日已經有唔少藝人趁住好天氣出海,仲喺社交網站洗版!就連大美人李嘉欣都喺微博上載坐遊艇嘅自拍照,留言話:「對陽光又愛又恨的M。」通常女性對太陽都係好矛盾,又想同陽光玩遊戲,但又唔想曬黑,唔知係咪因為咁,嘉欣冇好似其他藝人咁着三點式泳裝留倩影,但係佢都有以低胸裙上陣大晒事業線,向網民派冰淇淋消暑!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!