掃呢頁CODE去手機

2016年9月12日 星期一

港姐2016:代蓮曦丹美答問變咆哮 網民瘋狂劣評 __,代蓮曦丹美,港姐,

代蓮曦丹美係咪搞錯咗選港女唔係選港姐呀?!港姐進行最觸目的泳衣環節,十位佳麗身穿三點式大晒身材,並接受司儀考驗,可惜多條問題均顯露了她們港女一面。當中以4號的代蓮曦丹美(Daisy)最誇張,Daisy的問題是要說服港男4號黎振燁(Jackson)跟她生BB,期間她七情上面、感覺火爆地說:「我操到咁Fit就係想生完BB後快啲收身,你點解唔同我生?!」唔知係咪因為本身廣東話唔正,又要講咁大堆嘢,搞到D ...




其他影片:>>






代蓮曦丹美係咪搞錯咗選港女唔係選港姐呀?!

港姐進行最觸目的泳衣環節,十位佳麗身穿三點式大晒身材,並接受司儀考驗,可惜多條問題均顯露了她們港女一面。當中以4號的代蓮曦丹美(Daisy)最誇張,Daisy的問題是要說服港男4號黎振燁(Jackson)跟她生BB,期間她七情上面、感覺火爆地說:「我操到咁Fit就係想生完BB後快啲收身,你點解唔同我生?!」唔知係咪因為本身廣東話唔正,又要講咁大堆嘢,搞到Daisy更加激動,佢一輪嘴期間,突然以極級重嘅R音,講咗個英文字「RECOVER」出嚟,即時技驚四座,搞到黎振燁都嚇到O晒嘴,引來全場笑聲。

好趕客.冇貴格

Daisy嘅表現亦令大批網民表示「吃驚」,指她和潑婦罵街冇分別,並紛紛留言:「佢好大聲,真係好趕客!」、「個嘴好38,冇貴格!」、「Daisy好恐怖!」、「叫佢收聲都繼續要指住人講!」、「超唔掂!港女都不如,街市d(啲)fd(FRIEND)」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!