掃呢頁CODE去手機

2016年9月10日 星期六

張名雅結婚:戴港姐后冠進場!張名雅感動爆喊 __,港姐,張名雅,

戴住后冠進場,認真威水!前港姐張名雅與律師男友Joe在尖沙咀洲際酒店舉行婚禮,筵開40席。而張名雅進場時,更戴上當年贏得的港姐后冠,更與老公在台上深情錫錫,更先後咀足2次,獲得全場掌聲!名雅多謝父母時,更激動得一度爆喊:「爹哋媽咪冇縱我,佢哋教我做個好人,點貢獻社會,愛錫身邊嘅人,好多謝佢哋,我會向奶奶同媽咪學習,好好照顧屋企,同埋愛錫老公!」 ...




其他影片:>>






戴住后冠進場,認真威水!

前港姐張名雅與律師男友Joe在尖沙咀洲際酒店舉行婚禮,筵開40席。而張名雅進場時,更戴上當年贏得的港姐后冠,更與老公在台上深情錫錫,更先後咀足2次,獲得全場掌聲!

名雅多謝父母時,更激動得一度爆喊:「爹哋媽咪冇縱我,佢哋教我做個好人,點貢獻社會,愛錫身邊嘅人,好多謝佢哋,我會向奶奶同媽咪學習,好好照顧屋企,同埋愛錫老公!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!