掃呢頁CODE去手機

2016年9月28日 星期三

張致恒幽會女歌手匿衣櫃抬走甩身 __,張致恒,

張致恒
張致恒幽會女歌手匿衣櫃抬走甩身藝人張致恒(Steven)背女友莊端兒「偷食」台妹Doris,三角關係最終「一拍三散」!形象直插谷底的Steven更遭網台節目翻舊帳揭秘史,指他於2003至2004年間與當時女友在家中短敍,期間險被傳媒捉到正,要躲進衣櫃「甩身」!張致恒被封為「偷食男」的Steven昔日戀事一籮籮,近日遭好友茜利妹與吳日言(Yan)在網台主持的節目《屬豬嘅小姐》爆舊史!兩人化妝時大講是 ...


張致恒幽會女歌手匿衣櫃抬走甩身

藝人張致恒(Steven)背女友莊端兒「偷食」台妹Doris,三角關係最終「一拍三散」!形象直插谷底的Steven更遭網台節目翻舊帳揭秘史,指他於2003至2004年間與當時女友在家中短敍,期間險被傳媒捉到正,要躲進衣櫃「甩身」!

被封為「偷食男」的Steven昔日戀事一籮籮,近日遭好友茜利妹與吳日言(Yan)在網台主持的節目《屬豬嘅小姐》爆舊史!兩人化妝時大講是非,茜利妹今次講的秘聞是「衣櫃裏的男人」,主角正是最近成為全城熱話的Steven!Yan表示聽到的版本是2003至2004年間,當時Steven與一名女歌手玩地下情,有次造訪女方的香閨後發現樓下有記者守候,他為免戀情見光死影響事業而急Call救兵,最後有人變「篋神」躲在行李箱內,由朋友運離該處。

茜利妹自稱是知情者,全因當時有份被急Call:「嗰時我係幫緊嗰位女歌手做唱片創作嘅嘢!」Yan笑說:「你講到咁白,呼之欲出!」茜利妹回話:「都事過境遷,個女仔都結埋婚,生埋仔!」並繼續抽水:「我當時同個女歌手講,你屋企係堀頭巷,不如叫佢過晚夜先『散』,佢話唔得,話啲記者好有毅力,而且個男仔第二日要開工,所以一定要走!」她指事後收到訊息,得知事件得以順利解決,原來該名女歌手當時急召了四名壯男上寓所,Steven躲在衣櫃內連人帶櫃運走,成功避過記者耳目。

(設計圖片)
  • (設計圖片)
救命呀!(設計圖片)
  • 救命呀!(設計圖片)
茜利妹<br>幫你唔到喎!(設計圖片)
  • 茜利妹

    幫你唔到喎!(設計圖片)
(設計圖片)
  • (設計圖片)

四個壯漢抬住走

雖然節目中未有指名道姓踢爆女歌手的身份,但已令人議論紛紛!問到茜利妹在節目中爆料,可擔心被指抽水?她說:「唔係抽水,亦唔擔心Steven會嬲。」對於Steven的偷食事件,她說:「佢每個女朋友我都識,好似鍾舒漫、莊端兒,見到Steven搞到要公開道歉,都戥佢心痛,覺得佢好似鬼上身,做乜愈講愈錯。」記者就「衣櫃裏的男人」一事求證Steven,惟他表示不作回應。

顧住拍拖搞散BOYZ?

回顧舊事,Steven甫出道已「戀愛大過天」,曾懶理公司及朋友反對堅持拍拖,當時他與關智斌(Kenny)組成BOYZ,其後散Band,有傳Steven掛住拍拖就是導火線!有指Steven當時緋聞鬧不停,有次他與Kenny在髮型屋Set頭時,Kenny叮嚀Steven專心工作,不要只顧拍拖,Steven不滿被指摘而大打出手,事後拒絕認錯被公司雪藏,BOYZ亦因而解散!

文:音樂組


鍾意就快D Share啦!