掃呢頁CODE去手機

2016年10月25日 星期二

鍾淑慧吳岱融 大馬睇3千呎豪宅 __,吳岱融,

鍾淑慧吳岱融 大馬睇3千呎豪宅57歲的吳岱融憑劇集《巨輪II》扮獸父人氣翻生,據知僅短短個多月,已密密接4部電影及多個商演,吸金七位數字,前日吳岱融和老婆鍾淑慧現身馬來西亞,兩人恩愛拍拖睇3,000呎豪宅樓盤,退隱多年的人妻鍾淑慧,雖然年屆47歲仍風采依然,她昨表示不怕老公有女黐埋身:「做好自己,希望佢唔好走囉!」【親睇樓盤】■吳岱融和鍾淑慧前日現身馬來西亞睇豪宅樓盤,並獲專人講解,據知兩人睇中一 ...


鍾淑慧吳岱融 大馬睇3千呎豪宅

57歲的吳岱融憑劇集《巨輪II》扮獸父人氣翻生,據知僅短短個多月,已密密接4部電影及多個商演,吸金七位數字,前日吳岱融和老婆鍾淑慧現身馬來西亞,兩人恩愛拍拖睇3,000呎豪宅樓盤,退隱多年的人妻鍾淑慧,雖然年屆47歲仍風采依然,她昨表示不怕老公有女黐埋身:「做好自己,希望佢唔好走囉!」



【親睇樓盤】

■吳岱融和鍾淑慧前日現身馬來西亞睇豪宅樓盤,並獲專人講解,據知兩人睇中一個3千呎豪宅。

新加坡小生吳岱融於80年代憑劇集《絕代雙驕》、《邊城浪子》在港走紅,現變中佬的他早前復出拍劇集《巨輪II》,扮獸父高天鷲向養女陳凱琳施暴,因演技夠奸超高班被激讚。據知,人氣反彈的他食住個勢狂吸金,除拍網劇《反黑》與陳小春合作外,更一口氣接了4部電影,加埋商演賺逾七位數字;前日,有人見到吳岱融孖老婆鍾淑慧現身馬來西亞睇樓盤,似乎想做業主買安樂窩。



【2000年索爆】

■16年前的鍾淑慧又靚又索,一雙長腿殺死人。



【仔細研究】

■兩夫婦細心睇樓盤模型。

入地盤睇樓吳岱融和鍾淑慧前日雙雙現身大馬新山睇豪宅樓盤,在劇集型爆的吳岱融做回平凡人,着恤衫孭斜孭袋,鍾淑慧就戴漸變太陽眼鏡着V領闊身衫,47歲素顏的她樣子依然清秀省鏡,兩人打扮低調拍拖睇樓盤,並拿着售樓書,由專人接待睇示範單位。他們跟其他人一樣要除鞋入內參觀,沒有因藝人身份獲額外通融,示範單位分別有大廈和屋苑格式,二人睇得好細心,之後更戴安全帽到地盤視察現場環境。

據知,鍾淑慧和老公睇中一個近3,000呎單位,樓價大約700萬港元,因為吳岱融是新加坡人,更曾被封新加坡第一帥哥,兩人的獨子Justin現於當地服兵役,難怪想在極接近新加坡的大馬新山買安樂窩!

昨日記者致電向鍾淑慧求證是否在馬來西亞買樓?身在新加坡的她說:「冇呀,因為我哋有啲朋友買咗,知我哋過咗嚟,特登帶我哋去睇吓,我哋都想去八吓箒,咁當然都係有興趣嘅,咪睇吓囉。」問到吳岱融狂賺七位數字?她口密封嘴:「錢銀方面我諗你問番佢好啲囉,我唔係好清楚呀!」



【豪華巨廳】

■吳岱融對豪宅的示範單位巨廳似乎好滿意。



【實地視察】

■吳岱融(左二)和鍾淑慧戴安全帽,親身去地盤視察環境。



■吳岱融於《巨輪II》向養女陳凱琳施暴演出被網友熱議,成功翻身。資料圖片



■吳岱融和鍾淑慧的兒子Justin現於新加坡服兵役,難怪想在鄰近的大馬置安樂窩。資料圖片

等緊好劇本

老公越變越型,問怕不怕有女埋身?鍾淑慧笑說:「呢啲冇得驚噃,做好自己囉,希望佢唔好走囉。」再問有否興趣復出拍戲?鍾淑慧坦言:「都唔係話興唔興趣,其實自己係一個演員,一直好渴望好角色或好劇本,希望有份參與,但anyway我相信大前提,等我收咗身先再算啦,哈哈哈!」

當年吳岱融和鍾淑慧合作拍三級片《替天行道之殺兄》,挑戰三級極限裸露全相晒「鵰」,而鍾淑慧93年拍《滅門慘案之孽殺》被扮養父的何家駒強暴露兩點,因大膽演出震驚影圈,想不到23年後,老公吳岱融在《巨輪II》因姦養女的劇情上位。吳岱融和鍾淑慧結婚多年,感情經得起時間考驗,雖傳吳岱融曾受誘惑,但最終都是雨過天晴,而兒子Justin於本月底就滿19歲。

採訪:魯吉


鍾意就快D Share啦!