掃呢頁CODE去手機

2016年10月25日 星期二

心痛關淑怡墮海 志偉:唔好一時意氣 __,關淑怡,曾志偉,志偉,

志偉話佢依家都仲未搵到關淑怡,又話大家好耐冇見。與關淑怡交情甚深的曾志偉,被問到關淑怡墮海事件,他無奈表示:「都唔知佢點解會咁,今朝都有朋友打畀我,我都有嘗試搵佢,但搵唔到,都想問候吓佢。」志偉坦言近期與關淑怡很少聯絡,對上一次見面已是關淑怡開演唱會的時候。對於對方墮海,志偉表示:「我都係睇新聞,話佢情緒不穩行落海。(知唔知佢有咩唔開心?)冇乜迹象。(有傳自殺?)唔係啦,係嘅都潛咗落去,可能係同朋 ...


志偉話佢依家都仲未搵到關淑怡,又話大家好耐冇見。

與關淑怡交情甚深的曾志偉,被問到關淑怡墮海事件,他無奈表示:「都唔知佢點解會咁,今朝都有朋友打畀我,我都有嘗試搵佢,但搵唔到,都想問候吓佢。」志偉坦言近期與關淑怡很少聯絡,對上一次見面已是關淑怡開演唱會的時候。對於對方墮海,志偉表示:「我都係睇新聞,話佢情緒不穩行落海。(知唔知佢有咩唔開心?)冇乜迹象。(有傳自殺?)唔係啦,係嘅都潛咗落去,可能係同朋友講講吓,發忟憎。(佢係咪有感情問題?)唔知,都唔應該,搵到佢會勸吓佢。」

志偉直言若找到她,會叫她一切要以兒子為重,志偉表示:「我會同佢講,佢有個仔,要好好照顧小朋友,唔好一時意氣,好多人關心佢。」對於譚詠麟指關淑怡墮海全因練習渡海泳,志偉笑言:「阿倫高見,佢熟啲,如果係都唔係一般渡海泳,愉景灣仲遠啲。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!