掃呢頁CODE去手機

2016年10月31日 星期一

【突然轉軚!】袁紫僑冧認撻着何猷君 __,猷君,何猷君,

CoCo終於承認與猷君拍拖啦。賭王何鴻燊四房兒子何猷君身邊向來不乏女伴,之前被影到與混血新歡女友打得火熱,但近日又傳與組合少女標本成員袁紫僑(CoCo)撻着,兩人趁着萬聖節,分別化身小丑同小丑女電影情侶造型去萬聖節派對狂歡。不過日前CoCo被問到與猷君發展可能時,她曾表示無機會,但今日CoCo接受《東網》電話訪問時,她終於承認與猷君拍拖。最初支吾以對CoCo在電話被追問到與猷君戀情,對於被人目睹他 ...




其他影片:>>






CoCo終於承認與猷君拍拖啦。

賭王何鴻燊四房兒子何猷君身邊向來不乏女伴,之前被影到與混血新歡女友打得火熱,但近日又傳與組合少女標本成員袁紫僑(CoCo)撻着,兩人趁着萬聖節,分別化身小丑同小丑女電影情侶造型去萬聖節派對狂歡。不過日前CoCo被問到與猷君發展可能時,她曾表示無機會,但今日CoCo接受《東網》電話訪問時,她終於承認與猷君拍拖。

最初支吾以對

CoCo在電話被追問到與猷君戀情,對於被人目睹他們十指緊扣、咀嘴,最初她支吾以對,並表示因感冒有點不適,她不停依依哦哦說:「我諗緊。」她在電話中沉默了十秒後,問到是否猷君身份令她不便作答,她說:「係囉。(對佢印象如何?)印象幾好嘅。(嗰日係咪3對情侶去玩?)係,我哋幾個成班人去玩,我哋6個人。」

戀情想低調

提到有人見到CoCo與猷君拖到實一實,她忍不住哈哈大笑說:「點答你好呢個問題。(公司唔畀你講?定係猷君畀壓力你?)我唔知點同你講呢件事,因為件事好突然,只不過係玩。(有冇拍拖?)依家發展中。(你覺得佢點?)幾好呀,哈哈!(發展咗幾耐?)唔係好耐,啱啱開始。(打算公開?)呢個到時先算。(玩得開唔開心?)嗰晚都玩得幾開心嘅。(有錫錫?)自己印象中好似就冇,因為畫咗啲嘢喺個嘴度,所以唔會去做呢啲嘢嘅。(之前你透過公司話斬釘截鐵話同佢唔會發展?係咪想發展地下情?)畀時間我諗吓,其實我都諗諗吓嗰日冇咩印象同公司講啲咩,嗰日我玩緊,可能答得好快,唔係好清楚公司問乜。(想低調戀情?)係呀,冇錯。(拍拖想唔講?)唔需要特登去講。(係咪因猷君身份比較特別啲?)都係嘅。(同佢拍拖係咪好大壓力?)咁又冇喎。(因為佢係名人?)唔明點解要有呢個壓力。(因為佢有好高知名度富二代?)咁我又冇睇呢啲,我鍾意佢係因為佢份人好。(你哋點認識?)我哋識咗好耐,有兩、三年,係朋友介紹。(佢追你?)都算自然發展。(有冇信心發展落去最後結婚?)你咁快問呢啲問題。(唔係玩玩吓?)我哋都好認真嘅。(見過長未?)未呀。(有冇同公司講你拍拖?)冇,公司唔會管住或咩嘅。(猷君有冇話唔畀你認?)冇,佢依家唔喺香港,佢都唔係好知呢邊發生緊啲咩事,佢專注自己做嘢,冇特登話唔可以點樣。(發展到咩地步?)呢啲嘢唔好問咁多,我怕醜,呢啲咁私人,普通拍拖咁囉!(你幾耐冇拍拖?)都幾耐吓,都有一段時間。(發展咗兩、三個月?)啱啱開始,就被你哋捉到,咁我哋去Party鍾意影吓相。(恭喜你呀!)多謝。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!