掃呢頁CODE去手機

2016年10月18日 星期二

亞姐葉玉卿最幸福》朱慧珊嫁兩次 黎燕珊離婚收場 __,亞姐,朱慧珊,葉玉卿,黎燕珊,亞洲小姐,

亞姐葉玉卿最幸福》朱慧珊嫁兩次黎燕珊離婚收場黎燕珊喺亞姐選美拎第一,不過喺感情路上,就輸咗俾葉玉卿同朱慧珊。當年黎燕珊同邵氏當紅小生劉永結婚,不過呢段婚姻對於黎燕珊嚟講,絕對係惡夢,最後離婚收場,獨力湊大一對仔女,就算中間有追求者都好,為咗一對仔女都拒絕再婚。不過,依家仔女都大晒,黎燕珊多咗私人時間,應該都會搵番個伴嘅。至於朱慧珊,佢嘅愛情路都唔係平坦。雖然依家同隱形富豪老公感情好好,不過係佢嫁俾 ...






  • 其他影片:>>






  • 亞姐葉玉卿最幸福》朱慧珊嫁兩次 黎燕珊離婚收場
  • 黎燕珊喺亞姐選美拎第一,不過喺感情路上,就輸咗俾葉玉卿同朱慧珊。當年黎燕珊同邵氏當紅小生劉永結婚,不過呢段婚姻對於黎燕珊嚟講,絕對係惡夢,最後離婚收場,獨力湊大一對仔女,就算中間有追求者都好,為咗一對仔女都拒絕再婚。

    不過,依家仔女都大晒,黎燕珊多咗私人時間,應該都會搵番個伴嘅。至於朱慧珊,佢嘅愛情路都唔係平坦。雖然依家同隱形富豪老公感情好好,不過係佢嫁俾賈鈞鵬之前,佢同法律顧問葉順榮喺95年結婚。可惜有傳葉順榮係空心老倌,呢段婚姻唔夠10個月就宣佈玩完。咁同屆最幸福一定係葉玉卿,嫁咗俾生意人胡兆明之後,就專心相夫教子,兩公婆仲一齊拍住上做生意,哎呀! 一眾港女好羨慕呢?

    鍾意就快D Share啦!