掃呢頁CODE去手機

2016年10月12日 星期三

【真係冇餡】人妻張名雅蜜月大解放 __,張名雅,

張名雅結完婚都仲有咁多是非,梗係要去度蜜月鬆一鬆啦。港姐張名雅上個月與律師男友Joe在港舉行婚禮,不少圈中好友都有到場,十分熱鬧。婚後張名雅當然把握二人世界的新婚生活機會,同老公去咗泰國蘇梅島旅行開心一下。去到陽光與海灘景點,當然唔會放過暢泳機會,暢泳着三點式是常識吧!加上張名雅擁有美好身段,影咗相當然要放上社交網公諸同好啦。剛剛張名雅就上載咗兩張靚相到社交網,其中一張自拍照更單起隻眼、十分誘人, ...


張名雅結完婚都仲有咁多是非,梗係要去度蜜月鬆一鬆啦。

港姐張名雅上個月與律師男友Joe在港舉行婚禮,不少圈中好友都有到場,十分熱鬧。婚後張名雅當然把握二人世界的新婚生活機會,同老公去咗泰國蘇梅島旅行開心一下。去到陽光與海灘景點,當然唔會放過暢泳機會,暢泳着三點式是常識吧!加上張名雅擁有美好身段,影咗相當然要放上社交網公諸同好啦。

剛剛張名雅就上載咗兩張靚相到社交網,其中一張自拍照更單起隻眼、十分誘人,但當視線向下移後,正確焦點成功自動定位,一切盡不言中。另一張相連佢老公都有出鏡,二人在水中央表現得悠然自得,但網民焦點一直都無離開過同一位置,三點式泳裝下的張名雅絶對唔吝嗇,有好嘢真係會同大家分享....藍天白雲、海天一色真係好靚呀!而早前盛傳有喜嘅張名雅,今日啲相fit到爆,相信大肚傳聞可以不攻自破喇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!