掃呢頁CODE去手機

2016年10月12日 星期三

首次吊威吔 張振朗呻Kick住「小朗朗」 __,張振朗,

睇嚟真係好難受咁。藝人張振朗在將軍澳電視廣播城拍攝無綫新劇《踩過界》的節目巡禮片段。張振朗透露本身要吊威吔從三樓跳入七人車內,但最後縮沙,他說:「開頭喺地面望上去就覺得OK、可以試吓,但喺上面望番落嚟之後就決定交番畀武師。(《踩》係律師戲,都要吊威吔?)律師係王浩信,我係私家偵探。」他又表示是次演出是他首度吊威吔,所以有些少緊張:「特別係小朗朗KickKick吓咁!」而他在準備期間經常整理褲檔之餘 ...




其他影片:>>






睇嚟真係好難受咁。

藝人張振朗在將軍澳電視廣播城拍攝無綫新劇《踩過界》的節目巡禮片段。張振朗透露本身要吊威吔從三樓跳入七人車內,但最後縮沙,他說:「開頭喺地面望上去就覺得OK、可以試吓,但喺上面望番落嚟之後就決定交番畀武師。(《踩》係律師戲,都要吊威吔?)律師係王浩信,我係私家偵探。」他又表示是次演出是他首度吊威吔,所以有些少緊張:「特別係小朗朗Kick Kick吓咁!」而他在準備期間經常整理褲檔之餘,更郁身郁勢,看來「小朗朗」真的好難受!

自言有畏高的張振朗,被問到是否不敢玩機動遊戲,他即謂:「有玩過過山車,但跳樓機同笨豬跳就唔敢玩。」問到緋聞女友陳芷尤有否叫他挑戰自己,他笑說:「佢拍節目有玩過,佢玩就得,有咩就搵佢做我替身。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!