掃呢頁CODE去手機

2016年10月25日 星期二

張繼聰爆仔仔以為拍戲就有得錫錫 __,繼聰,張繼聰,

睇嚟有啲嘢誤會咗喎!藝人張繼聰出席《幕後玩家》首播飯局,因為另一男主角黃宗澤不在,故他與監製陳維冠做了「大豪客」邀請大家飯!問到大肚老婆謝安琪會否黐實電視捧場?阿聰表示:「佢犀利喇,依家係我嘅忠實Fans,連食飯時間都調咗。」談到新劇中,有不少接吻戲,他搞笑謂:「都唔係好激烈啫!反而個仔睇咗近期宣傳片(有電梯Kiss鏡頭),就問媽咪,佢幾時可以拍戲,可能呢樣嘢誤導咗個仔。」講到咀戲連場,問到太太謝 ...




其他影片:>>






睇嚟有啲嘢誤會咗喎!

藝人張繼聰出席《幕後玩家》首播飯局,因為另一男主角黃宗澤不在,故他與監製陳維冠做了「大豪客」邀請大家飯!

問到大肚老婆謝安琪會否黐實電視捧場?阿聰表示:「佢犀利喇,依家係我嘅忠實Fans,連食飯時間都調咗。」談到新劇中,有不少接吻戲,他搞笑謂:「都唔係好激烈啫!反而個仔睇咗近期宣傳片(有電梯Kiss鏡頭),就問媽咪,佢幾時可以拍戲,可能呢樣嘢誤導咗個仔。」

講到咀戲連場,問到太太謝安琪可有呷醋?阿聰謂:「佢(指謝安琪)喺《殭》嘅咪仲多過我,佢成日叫我拍咀戲要全力以赴,唔好咀得假,呢套劇同《殭》喺同一個監製,佢都幾鍾意調戲人哋屋企!」談到《巨輪II》大結局收視好,接住會上《幕》劇,張繼聰坦言希望蕭正楠的旺氣可以帶落新劇度。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!