網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月28日 星期五

【Momotaro一周年】張舒雅獲驚喜慶生 __,慶生,張舒雅,

張舒雅今日31歲正日生日,生日快樂呀!前港姐張舒雅出席Momotaro一周年慶祝派對。適逢張舒雅31歲生日,便與餐廳齊齊慶祝,認真有意思。開業一周年的Momotaro主打日式Fusion料理,當中MomotaroRoll、黑松露和牛海膽飯更是餐廳的特色菜。熱愛日本菜的張舒雅表示喜歡食壽司,自己平時亦會煮日式咖喱豬扒飯。張舒雅在現場獲好友送上驚喜,三隻真人扮的迷你兵團現身並掛上「HappyBirth ...




其他影片:>>






張舒雅今日31歲正日生日,生日快樂呀!

前港姐張舒雅出席Momotaro一周年慶祝派對。適逢張舒雅31歲生日,便與餐廳齊齊慶祝,認真有意思。開業一周年的Momotaro主打日式Fusion料理,當中Momotaro Roll、黑松露和牛海膽飯更是餐廳的特色菜。熱愛日本菜的張舒雅表示喜歡食壽司,自己平時亦會煮日式咖喱豬扒飯。

張舒雅在現場獲好友送上驚喜,三隻真人扮的迷你兵團現身並掛上「Happy Birthday」字牌,兼送上粉紅色蛋糕,令張舒雅驚喜萬分。她表示:「好驚喜,我係好鍾意呢個卡通公仔,前幾年朋友送咗好大隻公仔畀我,今次係真人扮,好得意,見到有少少想喊。」她又笑言自己31歲好老。

強調唔貪靚

問到生日願望,她表示:「身體健康,家人都身體健康,日日都開心。」提到她幫家人做珠寶,會否想自立門戶?她表示:「有諗,我想設計婚嫁系列。(將來會唔會自己設計埋結婚用?)唔會啦,雖說屋企人做呢行,但我唔係貪靚,出街都好少戴啲乜,自己第時結婚想簡單啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!