掃呢頁CODE去手機

2016年11月15日 星期二

【男人的浪漫】花心思落頭版廣告 大劉擲20萬向舊愛嘉欣祝壽 __,嘉欣,李嘉欣,劉鑾雄,大劉,鍾嘉欣,

大劉劉鑾雄每逢喺重要事件上,如今次高調宣佈同呂麗君分手,都鍾意喺報紙上刊登頭版廣告,如92年,盛傳大劉追求李嘉欣,喺報紙落咗兩則廣告示愛,到01年12月,有指大劉連續3日,喺報章匿名刊登示愛廣告,上款係「老婆仔」,「多如的靚妹仔」、「揼骨妹」,下款係「Joe糞」「以前重176磅的肥仔Joe」等,有指當時佢係向當年女友王穎妤示愛,灑金錢之餘,亦盡顯心思。到06年6月20日,大劉再豪氣喺兩份報章一擲2 ...




其他影片:>>






大劉劉鑾雄每逢喺重要事件上,如今次高調宣佈同呂麗君分手,都鍾意喺報紙上刊登頭版廣告,如92年,盛傳大劉追求李嘉欣,喺報紙落咗兩則廣告示愛,到01年12月,有指大劉連續3日,喺報章匿名刊登示愛廣告,上款係「老婆仔」,「多如的靚妹仔」、「揼骨妹」,下款係「Joe糞」「以前重176磅的肥仔Joe」等,有指當時佢係向當年女友王穎妤示愛,灑金錢之餘,亦盡顯心思。到06年6月20日,大劉再豪氣喺兩份報章一擲20幾萬刊登全版廣告,內容係恭賀Michele 6月20日生日快樂,下款則自稱The One,當時外界一致推斷係大劉為李嘉欣祝壽。而李嘉欣事後亦高姿態狂讚大劉好浪漫,令佢好感動。當時李嘉欣回應話:「我打俾劉生(劉鑾雄)問係咪佢(落廣告),劉生同我講『希望只有兩個人知道就可以喇,一個就係你,同埋我囉!」

王穎妤同大劉曾經有過一段情,但二人最終反面收場。 王穎妤早年開記招展示二人交往「證據」,包括據稱係大劉喺01年,曾經連續3日喺報章刊登頭版廣告示愛,上款寫「揼骨妹」、下款寫「以前重176磅的肥仔Joe」。
有指李嘉欣係大劉咁多個女友中,係最疼錫嘅一個。 06年大劉分別喺兩份報章中,刊登頭版廣告,向李嘉欣祝壽。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!