掃呢頁CODE去手機

2016年11月15日 星期二

【網民hot talk】不忿新租客奸計呃裝修 老闆極速清場反撃獲網民力撐 __,清場,

【新增影片】不少店舖老闆在退租時都會和新租客商討,付款買下部份已有裝修,包括水電設備等。不過「北區」fb群組中有一名網吧老闆表示,網吧要結業退租並會於11月15日下午交場,10日前即11月4日與下一手租客髮廊店東談好,收取3萬元酬金以保留現有裝修,對方亦承諾11月13日付款,惟到當晚髮廊店東竟表示「一個仙都唔會俾」並拒絕付款,叫網吧老闆「有本事就拆哂佢」。網吧老闆大感氣憤,認為對方計好時間令他在1 ...




其他影片:>>






【新增影片】不少店舖老闆在退租時都會和新租客商討,付款買下部份已有裝修,包括水電設備等。不過「北區」fb群組中有一名網吧老闆表示,網吧要結業退租並會於11月15日下午交場,10日前即11月4日與下一手租客髮廊店東談好,收取3萬元酬金以保留現有裝修,對方亦承諾11月13日付款,惟到當晚髮廊店東竟表示「一個仙都唔會俾」並拒絕付款,叫網吧老闆「有本事就拆哂佢」。網吧老闆大感氣憤,認為對方計好時間令他在11月14日一日內無法趕及拆除裝修,直斥「啲新香港人真係帶埋國內嘅習性嚟香港」,並馬上「開turbo」清場,成功一日內拆走大部份裝修,連地磚亦都拆去。多位網友留言支持網吧老闆,紛紛留下清拆裝修方法及打氣字句,有人更表示會到該網吧幫忙。網吧老闆不斷更新清場情況,例如已拆走電箱、水管等,冷氣機亦已全部送走,並提到和髮廊店東是樓上樓下關係,「見面十年八年,佢一個唔該租咗我個舖,我都唔怪佢」,但對方反口的行為實在令人氣結,連業主亦答允讓網吧老闆「拆到點都得」,因10多年前租用時單位什麼也沒有,電錶亦由網吧老闆自己申請。網吧老闆又指,「本來好來好去,一家便宜兩家著」,因他可以留下3部2匹分體、1部3匹分體冷氣機及一部「窗口機」、電箱等設備給對方,「連櫃台都話留俾佢……我真心估唔到佢伏我囉,最尾一日先話唔俾錢」。他計過「30個電位400蚊個都12,000啦,電箱重做17,000,做電都最少29,000」,相信對方接手時要重要處理水電問題之餘,亦至要進行20多日的裝修工程。他亦提到,「重有樣仆街野,佢重狂叫我拆招牌先好走」,他只反駁對方「業主都冇出聲,你都係二房東分租,我點解要聽你講呢?」【網民點講】

Tenson Chan:誓創最多人清拆室內裝潢記錄

Wong Wingkwong:直播交舖儀式。

赤月善:樓主,如果要人幫手開聲,夜晚放工黎幫拖,冇嘢叻,破壞最叻。保證下手驚喜不斷。

Kelvin Chu:重點係業主唔理,可以點都得

Chiu Mo:打蘭(爛)晒都唔好留比佢

Ho So:聽日幾點交收,好想係現場見證

Ken Tung:樓主可以去買幾桶英泥漿係地面創造山谷

馬玉:最好整到地下一高一底,用唔到即車落唔到卡板

「北區」fb群組截圖,可見連地磚亦已拆去。 「北區」fb群組截圖。 「北區」fb群組截圖。
「北區」fb群組截圖。 「北區」fb群組截圖。 「北區」fb群組截圖。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!