掃呢頁CODE去手機

2016年11月22日 星期二

一索得男?大肚張名雅烏身睇近萬蚊BB車 __,張名雅,

張名雅大住肚孖女友人去咗行街濕平。前港姐冠軍張名雅(Carat)於9月下嫁圈外律師男友Joe,11月初已火速宣布懷孕。Carat自宣布懷孕後,一直養尊處優,過住幸福少奶奶生活。Carat日前相約女友人現身銅鑼灣名店林立的商場,當日她一身輕便打扮,以緊身牛仔褲配長靴,懷孕超過三個月的她,腹部未見隆起,而且步履輕盈。Carat專攻名牌BB用品,首先走進一家知名BB服飾店左揀右揀,還專睇男童裝灰色系列衫 ...


張名雅大住肚孖女友人去咗行街濕平。

前港姐冠軍張名雅(Carat)於9月下嫁圈外律師男友Joe,11月初已火速宣布懷孕。Carat自宣布懷孕後,一直養尊處優,過住幸福少奶奶生活。

Carat日前相約女友人現身銅鑼灣名店林立的商場,當日她一身輕便打扮,以緊身牛仔褲配長靴,懷孕超過三個月的她,腹部未見隆起,而且步履輕盈。Carat專攻名牌BB用品,首先走進一家知名BB服飾店左揀右揀,還專睇男童裝灰色系列衫仔,從未對外宣布BB性別的她,莫非今胎一索得男?她還細心地撫摸衣物用料,又不時請教店員,可見初為人母的她非常緊張!

之後Carat與女友人再到專賣BB車的店舖,聚精匯神地左挑右選,更不理自己粗身大勢,竟烏身推BB車,又細心研究BB車性能,而她所挑選的都價值近萬港元,但以Carat老公的財力,對她而言,近萬港元BB車相信只是基本要求!

老公拖到實

雖然Carat最後未有斬獲,但依然興致勃勃跟女友人「轉場」繼續濕平,期間有傾有講,未幾二人行到一間餐廳前停下來,原來女友人夠鐘「交人」。當時正值放工時間,此時Carat老公急步上前會合老婆,並醒目地發現記者,兩公婆初時表現愕然,但依然保持微笑。Carat甜笑透露老公剛剛放工,即趕過來跟她食晚飯。現場所見,餐廳設有樓梯上樓,Joe即緊張地拖實老婆慢慢行,又細聲問她餓不餓,完全當老婆女王般看待,認真Sweet爆!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!