掃呢頁CODE去手機

2016年11月22日 星期二

女神男神:【關公災難】西甲最索太子女成全「華」公敵 __,女神,

影帝劉青雲話齋:「做人冇公關,食屎架啦!」新加坡富商林榮福,自從入主西甲球隊華倫西亞做班主後,一直都贏唔到球迷歡心,上季無端端走去搵老死加利尼維利執教,搞到華倫西亞暴動咁滯。呢支西甲老牌球隊今季成績持續不振,啱啱場聯賽主場只係同CF格蘭納達打和後,大批球迷怒轟林榮福對球會漠不關心,要求佢盡快下台。就喺呢個時候,以往多次入場睇波嘅林榮福囡囡林慧俐就忍唔住,公開同球迷喺社交網「駁火」,林慧俐留咗篇長文 ...


影帝劉青雲話齋:「做人冇公關,食屎架」新加坡富商林榮福,自從入主西甲球隊華倫西亞做班主後,一直都贏唔到球迷歡心,上季無端端走去搵老死加利尼維利執教,搞到華倫西亞暴動咁滯。呢支西甲老牌球隊今季成績持續不振,啱啱場聯賽主場只係同CF格蘭納達打和後,大批球迷怒轟林榮福對球會漠不關心,要求佢盡快下台。就喺呢個時候,以往多次入場睇波嘅林榮福囡囡林慧俐就忍唔住,公開同球迷喺社交網「駁火」,林慧俐留咗篇長文 ...




其他影片:>>






影帝劉青雲話齋:「做人冇公關,食屎架」新加坡富商林榮福,自從入主西甲球隊華倫西亞做班主後,一直都贏唔到球迷歡心,上季無端端走去搵老死加利尼維利執教,搞到華倫西亞暴動咁滯。呢支西甲老牌球隊今季成績持續不振,啱啱場聯賽主場只係同CF格蘭納達打和後,大批球迷怒轟林榮福對球會漠不關心,要求佢盡快下台。

就喺呢個時候,以往多次入場睇波嘅林榮福囡囡林慧俐就忍唔住,公開同球迷喺社交網「駁火」,林慧俐留咗篇長文反駁球迷,但用字就非常具攻擊性,佢叫鬧自己嘅球迷係「死蠢」、叫佢哋「掔開隻眼兼用下個腦」、又話「你哋(球迷)愈火滾,我就愈開心」,最後仲寸爆回應:「你哋想我哋離開華倫西亞,但事實我哋仲係老細,哈哈哈!」

靚女林慧俐本來好受大眾歡迎,佢為護膚品品牌做代言人嘅廣告更加係驚為天人,不過今次爆出關公災難就隨時英名一朝喪。球迷向來係球會嘅米飯班主,林慧俐今次同佢哋鬧得咁激,睇怕都幾難收科!

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!