掃呢頁CODE去手機

2016年11月30日 星期三

搵拉姑學教仔經 蘇永康心情似打緊仗 __,拉姑,蘇永康,狄波拉,

蘇永康一知要就嚟做老竇,就搵拉姑學定教仔。蘇永康(阿公)與老婆馮翠珊(Anita)造人成功,一索得男,有報道指蘇永康早前搵嚟拉姑(狄波拉)取育兒經,阿公接受《東網》記者訪問時直認不諱,他說:「搵拉姑學定教仔,謝婷婷同霆鋒都好有禮貌,所以特登約咗拉姑,做指路明燈,從來冇心理準備做老竇,好想知道拉姑點樣可以將一個霆鋒咁反叛嘅細路仔,教到咁有禮貌。」老婆唔會放棄工作問到呢家心情如何?阿公說:「個腦好似打 ...


蘇永康一知要就嚟做老竇,就搵拉姑學定教仔。

蘇永康(阿公)與老婆馮翠珊(Anita)造人成功,一索得男,有報道指蘇永康早前搵嚟拉姑(狄波拉)取育兒經,阿公接受《東網》記者訪問時直認不諱,他說:「搵拉姑學定教仔,謝婷婷同霆鋒都好有禮貌,所以特登約咗拉姑,做指路明燈,從來冇心理準備做老竇,好想知道拉姑點樣可以將一個霆鋒咁反叛嘅細路仔,教到咁有禮貌。」

老婆唔會放棄工作

問到呢家心情如何?阿公說:「個腦好似打仗咁,但就好雀躍分配工作,生活將要面臨屋企人、外母、陪月喺屋企,人手就唔缺,要平均地分配人手 。(老婆有冇返工?)佢啱啱先返番工,佢講到明唔會唔做嘢,佢又高齡,我阿媽日日過嚟陪佢食早餐。(太太仲要飛?)佢都幾狼死,醫生畀佢就飛囉,長trip都冇去喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!