掃呢頁CODE去手機

2016年11月30日 星期三

【獨家】帶馬家3千金睇燈飾 45歲黎姿索爆現身海港城 __,黎姿,

現年45歲嘅黎姿,08年嫁俾商人馬廷強後努力造人,婚後育有3女,3位千金盡得母親標緻五官,其中孖女馬家蔚(Pricia)同馬家鎂(Gianna)眨眼已經6歲,今年就讀小學一年班。至於4歲孻女Pegella,o依家讀緊幼稚園。囡囡黐身扭抱日子過去咗,四圍撲幼稚園、小學嘅忙碌生涯亦捱過埋,人母黎姿終於可以鬆一口氣。雖然仲有1個月先到聖誕,不過唔少商場已經佈置燈飾擺設,處處洋溢節日氣氛,趁學校未到考試季 ...




其他影片:>>






現年45歲嘅黎姿,08年嫁俾商人馬廷強後努力造人,婚後育有3女,3位千金盡得母親標緻五官,其中孖女馬家蔚(Pricia)同馬家鎂(Gianna)眨眼已經6歲,今年就讀小學一年班。至於4歲孻女Pegella,o依家讀緊幼稚園。囡囡黐身扭抱日子過去咗,四圍撲幼稚園、小學嘅忙碌生涯亦捱過埋,人母黎姿終於可以鬆一口氣。雖然仲有1個月先到聖誕,不過唔少商場已經佈置燈飾擺設,處處洋溢節日氣氛,趁學校未到考試季節,周六(26日)有《蘋果》讀者冼小姐透過「爆相爆片」,就見到黎姿帶住3位囡囡,去人多遊客多嘅尖沙嘴海港城睇聖誕燈飾。當日薄施脂粉嘅黎姿,甚至連藝人孖寶--黑超同口罩都冇戴喺身。據冼小姐表示,黎姿3個囡囡當日着埋同款黑色皮褸加legging,扮相有型又可愛。而黎姿就邊拎着電話、邊叫孖女Pricia同Gianna行埋去聖誕燈飾前影相,孖女亦乖乖坐定定攞甫士等媽咪影相,反而細女就要媽咪o氹幾o氹,先肯埋位。雖然黎姿息影多時,但風采氣質更勝當年,吸引唔少遊人行埋去同佢合照,而黎姿亦笑笑口同佢哋影相,一啲架子都冇!

黎姿一聲令下,孖女即坐定定就位。(相片由讀者冼小姐提供) 反而細女就扭計要黎姿o氹。(相片由讀者冼小姐提供)
黎姿最後抱起細女Pegella埋位影相。(相片由讀者冼小姐提供) 孖女就乖乖聽話一人坐一邊等影相。(相片由讀者冼小姐提供) 隨咗同囡囡影合照,黎姿當日仲拗晒腰,做埋攝影師幫3位千金影相。(相片由讀者冼小姐提供)
當日係星期六,平時已經有唔少遊客嘅尖沙咀,就更加多人,不過黎姿依然無懼人迫迫,即使中途落雨,依然擔住遮繼續影,仲同途人影合照,極之親民。(相片由讀者冼小姐提供) 黎姿同馬廷強結婚後,退出演藝圈做全職媽咪。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!