掃呢頁CODE去手機

2016年11月5日 星期六

二奶疑雲 千嬅爆老公成日半夜講電話 __,千嬅,楊千嬅,

千嬅嘅創作力量同幻想,真係嚇咗大家一跳。楊千嬅現身聯合國兒童基金會(UNICEF)39周年慈善晚宴,她接受訪問時,透露正準備拍攝電影《春嬌救志明》,並謂最快下星期開始拍攝:「因為之前打風,所以將檔期推遲咗。」問到可會影響其他工作,她直言為了該套電影推掉了很多其他工作,又謂電影要拍攝至聖誕。千嬅直言今次角色雖然是《春嬌與志明》延續,但比之前兩集難演。問到推掉工作是否損失很多,千嬅笑言向來聖誕節很少出 ...




其他影片:>>






千嬅嘅創作力量同幻想,真係嚇咗大家一跳。

楊千嬅現身聯合國兒童基金會(UNICEF)39周年慈善晚宴,她接受訪問時,透露正準備拍攝電影《春嬌救志明》,並謂最快下星期開始拍攝:「因為之前打風,所以將檔期推遲咗。」問到可會影響其他工作,她直言為了該套電影推掉了很多其他工作,又謂電影要拍攝至聖誕。

千嬅直言今次角色雖然是《春嬌與志明》延續,但比之前兩集難演。問到推掉工作是否損失很多,千嬅笑言向來聖誕節很少出席活動,不過老公丁子高就冇得休息。她說:「我都有叫老公陪我嚟,但係佢有其他工作喺身。我都叫佢唔好咁大壓力,怕佢甩頭髮。有時佢半夜都喺度講電話,唔知佢做緊嘢,就以為佢有二奶。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!