掃呢頁CODE去手機

2016年11月24日 星期四

低胸晒腿!張曦雯唔肯除外套:裏面真空 __,張曦雯,

張曦雯以低胸裝加外套配短裙上陣,認真吸睛。無綫藝員張曦雯、李施嬅及莊思明等出席明珠台節目《酒遍全世界3》宣傳活動。張曦雯以黑色低胸裝加外套配短裙上陣大晒長腿,認真吸睛。不過她全程不肯脫下外套,她害羞謂:「我裏面真空,趕住嚟呀。呢排好忙冇太多時間打扮,同埋我崇尚自然。(平日愛裸睡?)我鍾意Free啲,況且女仔咁樣發育好啲、健康啲。(幾歲開始有咁嘅習慣?)唔記得,不過會關房門。(男朋友點睇?)佢哋開始 ...




其他影片:>>






張曦雯以低胸裝加外套配短裙上陣,認真吸睛。

無綫藝員張曦雯、李施嬅及莊思明等出席明珠台節目《酒遍全世界3》宣傳活動。張曦雯以黑色低胸裝加外套配短裙上陣大晒長腿,認真吸睛。不過她全程不肯脫下外套,她害羞謂:「我裏面真空,趕住嚟呀。呢排好忙冇太多時間打扮,同埋我崇尚自然。(平日愛裸睡?)我鍾意Free啲,況且女仔咁樣發育好啲、健康啲。(幾歲開始有咁嘅習慣?)唔記得,不過會關房門。(男朋友點睇?)佢哋開始時都會好似你哋咁問,唔理啦,啱啱開始都會着件衫嘅。(後來互相影響?)唔係好記得喇。(試過裸泳?)咁又冇,我唔係露體狂。」

心急搵劇拍

提到拍畢《律政強人》後未有再入劇組,張曦雯直言好心急:「拍劇好玩,我又覺得自己平日唔多嘢講,唔係好啱做主持。(主動啲搵監製傾?)睇嚟都要,其實我唔係好識呢啲,會努力。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!