掃呢頁CODE去手機

2016年11月24日 星期四

Bosco毋懼緋聞力撐 龔嘉欣冧爆嗌老公 __,Bosco,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,黃宗澤,

當一班粉絲冇到㗎?無綫台慶劇《幕後玩家》正在熱播,於劇中飾演黃宗澤(Bosco)老婆嘅龔嘉欣演技備受讚賞,一班網友紛紛大讚佢嘅出色演出有郭藹明影子,仲話佢絕對有資格拎今年《萬千星輝頒獎典禮》嘅最佳女配角𠻹!原來唔止網友睇好,就連之前被指戲假情真嘅緋聞男友Bosco亦都睇好龔嘉欣於台慶中攞獎,Bosco不避嫌地喺Instagram上載龔嘉欣喺劇中嘅爆喊相,仲留言:「今年頒獎禮等食你嗰餐,請你準備好錢 ...


當一班粉絲冇到㗎?

無綫台慶劇《幕後玩家》正在熱播,於劇中飾演黃宗澤(Bosco)老婆嘅龔嘉欣演技備受讚賞,一班網友紛紛大讚佢嘅出色演出有郭藹明影子,仲話佢絕對有資格拎今年《萬千星輝頒獎典禮》嘅最佳女配角𠻹!

原來唔止網友睇好,就連之前被指戲假情真嘅緋聞男友Bosco亦都睇好龔嘉欣於台慶中攞獎,Bosco不避嫌地喺Instagram上載龔嘉欣喺劇中嘅爆喊相,仲留言:「今年頒獎禮等食你嗰餐,請你準備好錢包!」見到Bosco特別點名讚自己,龔嘉欣當然好冧啦,佢撒嬌地表示自己被感動到喊出嚟,仲不避嫌嗌Bosco做「老公」𠻹!龔嘉欣留言:「當我看到這個post 我哭了 謝謝你『老公』😢」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!