掃呢頁CODE去手機

2016年11月2日 星期三

洪永城獨自出走 唐詩詠自爆做茶水阿姐 __,阿姐,唐詩詠,洪永城,汪明荃,

唐詩詠透露男友洪永城去咗旅行,自己就做茶水阿姐呀陰公!藝人唐詩詠、組合艾粒成員阿占與阿奴於新蒲崗出席沖奶茶活動,有「不能錯過的女友」之稱的詩詠以一身紅裙亮相,即席向廚師學習沖奶茶展現賢淑一面,阿占更發揮搞笑本色稱沖茶的絲襪是由詩詠自備,非常爆笑!唔使洪永城探班剛拍畢新劇《不懂撒嬌的女人》的詩詠,自爆是劇組的「茶水阿姐」,她說:「我哋3點3就會叫蛋撻、奶茶、生果嚟食,因為我一到時間就冇電,冇嘢食就做 ...


唐詩詠透露男友洪永城去咗旅行,自己就做茶水阿姐呀陰公!

藝人唐詩詠、組合艾粒成員阿占與阿奴於新蒲崗出席沖奶茶活動,有「不能錯過的女友」之稱的詩詠以一身紅裙亮相,即席向廚師學習沖奶茶展現賢淑一面,阿占更發揮搞笑本色稱沖茶的絲襪是由詩詠自備,非常爆笑!

唔使洪永城探班

剛拍畢新劇《不懂撒嬌的女人》的詩詠,自爆是劇組的「茶水阿姐」,她說:「我哋3點3就會叫蛋撻、奶茶、生果嚟食,因為我一到時間就冇電,冇嘢食就做唔到嘢,大家知道要餵飽我,咁我都會出錢請大家食嘢。」問到拍畢劇集是否有時間陪男友洪永城?她表示:「冇時間呀,嚟緊係TVB月,要準備台慶,好忙,佢自己就去咗旅行!(唔一齊去?)冇時間,嚟緊12月開新清裝劇《天命》,聖誕新年都要開工,新年可能喺橫店過。(叫男友探班?)我好少希望有人探班,因為做嘢要專注。」

想試做背包客

詩詠笑言拍完新劇後要享受一個人旅行:「之前去過台灣,都好享受一個人嘅時間。(兩個人就唔享受?)有啲唔同,點都要試吓一個人去。(男友放心?)佢好放心,唔會check住我嘅。(唔怕你有艷遇?)佢唔會擔心嘅。」詩詠表示想去不丹或蒙古,體驗背包客的旅行:「自己未試過,想去睇吓佢哋啲廟同文化,自己鍾意清靜,但又唔係要靈修嗰種。」

搵嘉欣見面

講到鍾嘉欣返港,詩詠表示:「大家都好熟,之前都有whatsapp恭喜佢。(約出嚟見吓?)或者我聯絡吓佢先,大家住得近,見到佢好fit、精神好好。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!