掃呢頁CODE去手機

2016年11月2日 星期三

陳豪想約鍾嘉欣食飯:醒啲湊仔貼士畀佢 __,嘉欣,李嘉欣,陳豪,鍾嘉欣,

陳豪同鍾嘉欣由少男少女齊齊拍劇,到依家兩個都做咗父母喇。劇集《使徒行者2》今於電視城舉行開鏡典禮,陳豪以留鬚型仔Look現身,在無綫拍劇多年很小演反派的他,指自己今次會飾演大反派,他謂:「喺無綫拍劇咁耐,都放下屠刀好耐,今次都會有啲動作戲,我專殺人嘅,喺無綫劇做好人多,今次好似拍番電影,但就立體啲同深層次啲。(要不要訓練身手?)我唔使打打殺殺,係做一個企業家,企喺度chok就得。(咁有冇都買保險以 ...




其他影片:>>






陳豪同鍾嘉欣由少男少女齊齊拍劇,到依家兩個都做咗父母喇。

劇集《使徒行者2》今於電視城舉行開鏡典禮,陳豪以留鬚型仔Look現身,在無綫拍劇多年很小演反派的他,指自己今次會飾演大反派,他謂:「喺無綫拍劇咁耐,都放下屠刀好耐,今次都會有啲動作戲,我專殺人嘅,喺無綫劇做好人多,今次好似拍番電影,但就立體啲同深層次啲。(要不要訓練身手?)我唔使打打殺殺,係做一個企業家,企喺度chok就得。(咁有冇都買保險以防萬一?)不嬲都有買,同埋安全嘅打鬥戲都會照做,我都係大膽嘅演員。」

認新劇收視同預期有出入

對於其有份主演的《來自咪咪星的你》收視普通,陳豪表示知道此事,並謂:「我以為呢啲開心戲,大家會喜歡,成績真係同預期有啲出入,唔係咁啱觀眾,希望之後觀眾睇得投入啲,會好啲。」

想約鍾嘉欣食飯

鍾嘉欣今晨於溫哥華回港,陳豪對此一臉茫然:「係咩?今朝返?我以為已經返咗,佢有冇帶BB返嚟?!」記者告知他沒見到,陳豪續說:「明智,BB咁細唔適宜坐長途機,將啲靚相放上網就得,始終坐十幾個鐘機,再畀記者圍住,真係唔係咁好,(會唔會約對方食飯?)佢幾時走?有機會都會約,等我醒啲湊仔貼士畀佢。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!