掃呢頁CODE去手機

2016年11月22日 星期二

Nuts哥料事如神 劉鑾雄入紙申請娶甘比 __,劉鑾雄,甘比,

Nuts哥批中咗喇!華人置業前主席劉鑾雄(大劉)為防發生爭產事件,連日來跟前女友呂麗君隔空發功,搞咗成個禮拜「大龍鳳」,喺滿地花生下,大家等睇好戲下,今日《東方日報》C1見報嘅Nuts哥就向又怕痕又怕痛嘅大劉獻計,話不如娶咗佢口中嘅「TheOne」甘比,畀個名份人哋做「劉太」,咁咪唔使防他日要打爭產官司囉,果然Nuts哥料事如神,今日現年65歲大劉同37歲甘比擬結婚通知書就曝光,原來大劉都知呢條係 ...


Nuts哥批中咗喇!

華人置業前主席劉鑾雄(大劉)為防發生爭產事件,連日來跟前女友呂麗君隔空發功,搞咗成個禮拜「大龍鳳」,喺滿地花生下,大家等睇好戲下,今日《東方日報》C1見報嘅Nuts哥就向又怕痕又怕痛嘅大劉獻計,話不如娶咗佢口中嘅「The One」甘比,畀個名份人哋做「劉太」,咁咪唔使防他日要打爭產官司囉,果然Nuts哥料事如神,今日現年65歲大劉同37歲甘比擬結婚通知書就曝光,原來大劉都知呢條係最接了當嘅絕世好橋,所以大劉喺11月18日入紙申請同女友甘比結婚。

其實大劉呢單嘢都搞咗好鬼耐,由佢高調宣布同前女友呂麗君分手,正式斷絕關係,又力數呂麗君貪得無厭,之後還有傳他為免日後呂麗君爭產,已預留100億港元給女友甘比(陳凱韻)及長子劉鳴煒日後打官司之用。呂麗君再發聲明, 解釋「事實婚姻」在香港並不適用,但重點是若法庭干預,法庭必會維護子女的最佳利益,繼又保證不會向大劉或任何相關人士提出法律訴訟。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!