掃呢頁CODE去手機

2016年12月19日 星期一

女神男神:2016性幻想對象No.1 32DDD女神踩入UFC __,女神,

咩叫做堅正?咩叫做女神?我大膽啲都要講句,睇吓LindseyPelas就完全明白晒。呢位25歲激索前花花公子Model,一向以身材勁爆著稱,加上甜到漏嘅靚樣,喺網上紅到爆,佢Instagram就吸咗530萬粉絲,仲當選2016年美國青少年頭號性幻想對象,堅係實至名歸。佢依家同緊曼聯名宿佐治貝斯嘅囝囝Calum拍拖,但完全冇諗過靠男人養,最近佢仲踩入UFC界做舉牌女郎,佢一亮相拉斯維加斯,就被封為史 ...




其他影片:>>






咩叫做堅正?咩叫做女神?我大膽啲都要講句,睇吓Lindsey Pelas就完全明白晒。呢位25歲激索前花花公子Model,一向以身材勁爆著稱,加上甜到漏嘅靚樣,喺網上紅到爆,佢Instagram就吸咗530萬粉絲,仲當選2016年美國青少年頭號性幻想對象,堅係實至名歸。佢依家同緊曼聯名宿佐治貝斯嘅囝囝Calum拍拖,但完全冇諗過靠男人養,最近佢仲踩入UFC界做舉牌女郎,佢一亮相拉斯維加斯,就被封為史上最正舉牌女神,你話佢係唔係勁先。

Lindsey雖然已經25歲,但個樣仲係好BB,而且正宗係童顏巨乳,三圍係32DDD-22-31,佢身高只有5呎3吋,細細粒更加得人鍾意。大學畢業之後,Lindsey做過花花公子女郎,成為宅男女神,上年就成為美國青少年性幻想對象No.1,佢新近做pre-order嘅新一年性感月曆,公司接柯打接到手軟,睇到Lindsey堅紅。佢男朋友Calum又有錢又靚仔,仲系出名門添,同Lindsey都襯嘅,但最好唔好成日出場啦,老實講巴打們都唔係好想見到你囉!

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!