掃呢頁CODE去手機

2016年12月19日 星期一

乜乜港呢啲:乜乜港呢啲:Send錯WhatsApp如何不失霸氣? __,WhatsApp,

有打工仔表示曾因發錯訊息而被辭退。(設計圖片)近日網上瘋傳有人於通訊軟件中,誤把不雅網站的連結傳到家庭群組中。此舉不但引起討論,更有人猜測事主會否因一句話而家變!同是天涯淪落人,不少用家均表示有相同經歷。有人更表示曾因發錯訊息令份工都無埋!萬一不小心發錯訊息,可以如何拆解?不用怕!等各位同路人教你幾招,等你發錯群組都可以全身而退!---------------------------------《 ...




其他影片:>>






有打工仔表示曾因發錯訊息而被辭退。(設計圖片)

近日網上瘋傳有人於通訊軟件中,誤把不雅網站的連結傳到家庭群組中。此舉不但引起討論,更有人猜測事主會否因一句話而家變!

同是天涯淪落人,不少用家均表示有相同經歷。有人更表示曾因發錯訊息令份工都無埋!萬一不小心發錯訊息,可以如何拆解?不用怕!等各位同路人教你幾招,等你發錯群組都可以全身而退!

---------------------------------

《乜乜港呢啲》:你有嘢講,佢有嘢講,搵個議題齊齊講!逢周一播放。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!