掃呢頁CODE去手機

2016年12月18日 星期日

台慶2016:【胸壓全場】劉佩玥晒線硬撼深V蔡思貝 __,蔡思貝,劉佩玥,

Moon(左)VS蔡思貝,大家點睇?在台慶頒獎禮中有份角逐「飛躍進步女藝員」和「最佳女配角」的劉佩玥(Moon),與黃翠如手拖手行星光大道。Moon身穿白色薄紗DeepV公主裙,輕露4吋事業線,不費吹灰之力便將身旁密實的翠如擊倒!劉佩玥「胸」贏黃翠如Moon被取笑贏晒,她即謂:「大家都唔同,原先都唔知同邊個一齊行,喺化妝間見到翠如時問佢着咩色,佢話白色,咁佢係我拍檔,心靈相通!今次呢條公主裙係最後 ...


Moon(左)VS蔡思貝,大家點睇?

在台慶頒獎禮中有份角逐「飛躍進步女藝員」和「最佳女配角」的劉佩玥(Moon),與黃翠如手拖手行星光大道。Moon身穿白色薄紗Deep V公主裙,輕露4吋事業線,不費吹灰之力便將身旁密實的翠如擊倒!

劉佩玥「胸」贏黃翠如

Moon被取笑贏晒,她即謂:「大家都唔同,原先都唔知同邊個一齊行,喺化妝間見到翠如時問佢着咩色,佢話白色,咁佢係我拍檔,心靈相通!今次呢條公主裙係最後一次着,下次就想着得型格啲!(揀性感裙?)今次唔算最性感一條,係我自己揀,另一套就大個啲。(大個啲?)係成熟啲,唔係嗰隻(胸)大!」

今晚Moon配戴由英皇珠寶贊助超過600萬港元鑽飾,問是否最名貴一次?她說:「之前都試過,今次套鑽飾好夾條裙。(終極性感?)唔係,睇場合再性感啲,要年紀大啲著先好睇!」

蔡思貝Deep V落肚臍

至於蔡思貝則與楊明結伴行紅地氈,穿上大Deep V的思貝影合照時插袋,楊明則翹住思貝的手,甫士十分有趣!蔡思貝指自己今晚抱恙上陣,她謂:「我有支氣管炎,之前哮喘已經斷咗尾,但近期又翻發。(咁仲着得咁性感?)咁唔通樽領咩?之前已經借咗。(係咪分咗手,所以衣着上大解放?)我不嬲都冇限制,只要靚就得。(個V開到落肚臍度?)我嘅肚臍好低,睇吓乜嘢場合着乜嘢衫,都唔係晒身材,只係要有型。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!