掃呢頁CODE去手機

2016年12月18日 星期日

【終於錫啦】香香裙褂Look清雅唔玩土豪 __,香香,岑麗香,

岑麗香同強強喺溫哥華舉行婚禮,冇耐前着住婚紗見傳媒,轉個頭就火速換Look着上中式裙褂,頸上戴住金豬一隻,手上就戴住一對金鈪,相當簡約,突顯香香嘅清純美。而強強身上就戴住紅色繡球,MAN爆咁一隻手同香香十指緊扣,另一隻手就擁住香香入懷,跟手再錫咗香香額頭一啖,之後徇眾要求強強再同香香咀嘴,之後一對新人齊齊坐低,仲拖住手接受訪問。__________________________想聽歌?想睇MTV ...


岑麗香同強強喺溫哥華舉行婚禮,冇耐前着住婚紗見傳媒,轉個頭就火速換Look着上中式裙褂,頸上戴住金豬一隻,手上就戴住一對金鈪,相當簡約,突顯香香嘅清純美。

而強強身上就戴住紅色繡球,MAN爆咁一隻手同香香十指緊扣,另一隻手就擁住香香入懷,跟手再錫咗香香額頭一啖,之後徇眾要求強強再同香香咀嘴,之後一對新人齊齊坐低,仲拖住手接受訪問。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!