掃呢頁CODE去手機

2016年12月18日 星期日

【出晒兩個結局】長達27集的一場夢 《致命復活》係咪爛尾? __,致命復活,

《致命復活》噚晚大咗結局喇,兩個鐘頭嘅特長版,頭一個鐘就講黃德斌係最後大佬,最後仲為咗萬綺雯自殺,但仲有一個鐘咁長,BBQ都燒唔到一個鐘啦,原因就係萬綺雯仲有一個秘密。原本郭晉安同萬綺雯復合,同囝囝子聰嘅關係又好番,幸福嘅生活出現喇,不過睇開無綫嘅朋友都知,仲有一個鐘咁長,幸福之後一定會出事嘅,有一晚郭晉安走咗出去,萬綺雯都走埋出去,仲話自己有一個10年嘅秘密。過咗一陣喺越南嘅修女就嚟到香港,秘密 ...




其他影片:>>






《致命復活》噚晚大咗結局喇,兩個鐘頭嘅特長版,頭一個鐘就講黃德斌係最後大佬,最後仲為咗萬綺雯自殺,但仲有一個鐘咁長,BBQ都燒唔到一個鐘啦,原因就係萬綺雯仲有一個秘密。原本郭晉安同萬綺雯復合,同囝囝子聰嘅關係又好番,幸福嘅生活出現喇,不過睇開無綫嘅朋友都知,仲有一個鐘咁長,幸福之後一定會出事嘅,有一晚郭晉安走咗出去,萬綺雯都走埋出去,仲話自己有一個10年嘅秘密。過咗一陣喺越南嘅修女就嚟到香港,秘密要揭開喇。修女喺唔覺意嘅情況下,爆咗畀郭晉安知,原來萬綺雯、曾偉權、黃德斌一早就識。萬綺雯好擔心郭晉安發現之後會出事,所以留低兩段錄音,解釋咁多集嘅劇情,簡單講就係佢同曾偉權講話想陳庭欣消失,即係話成件事萬綺雯一早就知,佢怕郭晉安接受唔到,所以靜俏俏咁離開咗。之後郭晉安就去咗越南搵萬綺雯,最後成功搵到,攬埋一齊,完……真係完?喺完咗字幕之後,閃咗一幕係郭晉安仲喺山洞入面,意思係一場夢?觀眾睇咗一場發咗27集嘅夢?無綫果然唔會令大家失望!

(電視截圖) 黃德斌自殺 (電視截圖)
幸福生活喺無綫出現之後,一定會出事。 (電視截圖) 復合之後再走 (電視截圖) 又去返越南搵到,大團圓? (電視截圖)
係一場夢? (電視截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!